hidari.tamin

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند

تصویر روز: مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در پیامی به مناسبت ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه حوزه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ متن پیام ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به شرح ذیل می‌باشد:

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی‌قرار بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن سیراب شوند. دورد بر همتتان.
سازمان تامین اجتماعی با داشتن بیش از ۴٠ میلیون نفر مخاطب (بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان) به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور و دومین تامین‌‌کننده درمان کشور ارتباط نزدیکی با حجم گسترده مخاطبان دارد. بی‌شک حلقه واسطه تعاملات و انتقال اطلاعات میان سازمان تامین اجتماعی و اقشار مختلف مردم که نقش مهمی در سازندگی، برقرای آرامش و انتقال امید به جامعه را دارند، خبرنگاران هستند.

١٧ مرداد، روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران، عکاسان و کسانی که در جریان اطلاع‌رسانی به افکار عمومی تلاش وافر دارند، به ویژه خبرنگاران حوزه تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تلاش‌های شما را در انتقال اخبار و اطلاعات به جامعه تامین اجتماعی می‌ستایم و از پروردگار متعال برایتان در ادامه این راه دشوار؛ اما شیرین آرزوین موفقیت و سربلندی دارم.

شایان ذکر است اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران از جمله ادارت موفق سازمان تامین اجتماعی است که مدیران این مجموعه موفق شده اند با استفاده از ابزار ها و شیوه های مدیریتی ، ضمن ارایه خدمات نوین به بیمه شدگان تامین اجتماعی ، رضایت آنان را کسب نمایند.

لازم به ذکر است مدتی قبل مراسم رونمایی از صدور و تحویل دفترچه درمانی به صورت غیرحضوری برای نخستین بار با حضور استاندارد تهران و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این اداره کل برگزار شد. در این مراسم مقیمی استاندار تهران ضمن تقدیر از این اقدام سازمان تامین اجتماعی ، صدور دفاتر درمانی غیرحضوری را کاری بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: در گذشته فرد باید به شعبه مراجعه و پس از طی مراحل زمانی دفترچه درمانی را دریافت می‌کرد که خوشبختانه با اجرای این طرح و صدور دفاتر درمانی در کمترین زمان ممکن رضایتمندی مخاطبان را در پی خواهد داشت که این امری است خداپسندانه و درخور تقدیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *