20180630093451232

ایران خودرو برای کاهش قیمت ها فداکاری کرد

تصویر روز: استاندار خراسان رضوی گفت: ایران خودرو با فداکاری قیمت محصولات را حفظ کرد تا مردم قادر به خرید خودرو باشند.

به گزارش تصویر روز علیرضا رشیدیان با بیان این که ایران خودرو با حفظ قیمت متحمل زیان شده افزود: این شرکت با توجه به ظرفیت، قدمت و تجربه ای که دارد به خوبی می تواند شرایط فعلی تحریم را تبدیل به فرصتی برای جوانان ایرانی برای طراحی و تولید خودروهای استاندارد و منطبق با خواسته های مردم کند.

وی با اظهار این که ایران کشوری است که تجربه تحریم را داشته و با توجه به این که شرایط تحریم جدید در فضای بین المللی بسیار متفاوت از دوره گذشته است گفت: در این دوره اتحادیه اروپا و حتی کشورهای شرقی همراه آمریکا نیستند.

رشیدیان تلاش ایران خودرو برای بهینه سازی و تغییر خودروها متناسب با نیاز جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: درحال حاضر نیز این شرکت توانسته از ظرفیت طراحان و تولیدکنندگان داخل به خوبی استفاده کند.

وی به جایگاه خاص ایران خودرو خراسان در صنعت خودرو کشور و نقش آن در توسعه منطقه خراسان اشاره کرد و گفت: تجهیزات، مهندسان و مدیران این شرکت بسیار با استعداد و توانمند هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: با حمایت هایی که از زمان احداث این کارخانه صورت گرفته، محصولات تولیدی آن در مقایسه با سایر خودروهای مشابه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت ها در ایران خودرو خراسان، این کارخانه نقش بالاتری را در تولید و صادرات به بازار کشورهای همسایه ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *