بیان حقایق معیار اصلی یک خبرنگار است

تصویر روز: مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با تبریک روزخبرنگار، به خانواده های این قشر نیز برای تحمل سختی های این کار خداقوت ‏گفت و افزود: این افتخاری است که هر سال در چنین مراسمی در جمع خبرنگاران ‏باشیم .

مراسم روز خبرنگار با حضورمعاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان ‏رضوی، شهردار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد، مدیرعامل و مدیران ارشد موسسه اعتباری ملل وتعدادی از خبرنگاران واعضای خانواده در مشهد مقدس برگزارشد.

در این مراسم مدیرعامل موسسه اعتباری ملل هم با تبریک روزخبرنگار، به خانواده های این قشر نیز برای تحمل سختی های این کار خداقوت ‏گفت و افزود: خانواده های این افراد با همه مشکلات این کار زندگی می کنند و وقتی هم که خبرنگاران با تمام فشارهای کاری ‏خود به منزل بر می گردند، خانواده آن ها، با ایجاد محیطی آرام، کمی از فشارهای کاری را می کاهند.

حجت الاسلام سیدامین ‏جوادی با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی افزود: این افتخاری است که هر سال در چنین مراسمی در جمع خبرنگاران ‏باشیم و ما از شادی شما شاد خواهیم شد.

وی ادامه داد: باید در عرصه خبررسانی دقت کنیم و انصاف این است که اغلب خبرها ‏امیدوار کننده است اما گاهی برخی افراد پیدا می شوند که آبروی هم وطنان خود را در نظر نمی گیرند و این در حالی است که در ‏اسلام هیچ چیزی به اندازه آبرو اهمیت ندارد. خبرنگار حرفه ای هیچ گاه آبروی مسئول نظامش را نمی برد و چیزی خلاف حقیقت بیان نمی کند.

در پایان مراسم نیز از مدیر عامل و ریاست هیات مدیره موسسه اعتباری ملل به عنوان حامی رسانه نگاران خراسان رضوی تقدیر بعمل آمد‎.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *