saberi

صابریان: شیوه های گذشته تبلیغات دیگر جوابگو نیست

تصویر روز: مدیر روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد: خبرنگاران از مقام رفیع در جامعه برخوردارند و رسانه با حضور آنهاست که معنا می یابد.

علی اکبر صابریان با بیان این مطلب در مراسم گرامی داشت روز خبرنگار گفت: محور اصلی و حیات رسانه ها جدا از پیشرفت های تکنولوژیک و ورود آی تی به این حوزه بستگی به حضور خبرنگاران دارد. ضمن آنکه شبکه بانکی کشور نیز جهت روشنگری در جامعه، انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح، حرفه ای، توام با تجزیه و تحلیل مناسب نیاز به خبرنگارانی شجاع، فهیم و دانا دارد و در این راستا وجود خبرنگاران توانمند با قلم های زیبا، کارها را آسان کرده است.

مدیر روابط عمومی بانک ملت در خصوص نحوه ارتباط بانک با رسانه ها از برداشتن گام های تازه و انتخاب الگوهای جدید زیر نظر مشاوران و متخصصان امر خبر داد و افزود: جهت بهره مندی هرچه بیشتر از توانایی رسانه ها نحوه همکاری با سایت ها و پایگاه های خبری  اصلاح شد. به گفته وی از این پس در نظر داریم استفاده از توان نوشتاری و تحلیلی اصحاب رسانه در نشر اخبار را جایگزین تبلیغات در قالب بنر نماییم، زیرا اعتقاد ما بر این است که تبلیغات به شیوه گذشته علاوه بر اینکه استقلال رسانه ها را محدود می کند سدی در مسیر تولید محتوا نیز می باشد.

وی اظهارداشت: بنابر این بازنگری صورت گرفت و در ساز و کارهای اداره برای به ظهور رساندن بسته های رسانه ای طراحی شده، سایت ها و پایگاه هایی که قدرت تولید محتوا، بازنشر اخبار و قدرت نوشتن بر اساس آیتم های مد نظر بانک ملت را داشتند برگزیده شدند.

صابریان با اشاره به رویکرد تعاملی روابط عمومی بانک ملت با رسانه ها گفت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل بانک، همکاری تبلیغاتی و رسانه ای با اصحاب رسانه ارتقاء می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *