bank ayandeh.1

آخرین مهلت افتتاح حساب جشنواره بانک آینده

تصویر روز: سی و یکم شهریـورماه سال ۱۳۹۷؛ آخریـن فرصت برای افتتاح حـساب قرض¬الحـسنه پس انداز و شرکـت در قرعه¬کشی این دوره از جشنواره قرض¬الحسنه بانک آینده است.
در این دوره از جشنواره، مشابه رویدادهای پیشین برگزار شده توسط بانک آینده، میلیاردها ریال جوایز ارزشمند و نفیس برای ده¬ها هزار نفر از دارندگان حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز، در نظر گرفته شده است. این طرح از ابتدای خرداد ماه سال¬جاری آغاز شده و تا سی¬و¬یکم شهریورماه سال ۱۳۹۷، ادامه دارد. ضمناً، دوره امتیازدهی نیز یک¬ساله و از تاریخ ۰۱/۰۷/۱۳۹۶ الی ۳۱/۰۶/۱۳۹۷ بوده؛ که به ازای هر ۱۰۰٫۰۰۰ (یک¬صد هزار) ریال، در هر روز یک امتیاز به صاحب حساب، تعلق خواهد گرفت. حداقل موجودی برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، مبلغ یک میلیون ریال و افزایش موفقیت سپرده¬گذاران در قرعه¬کشی، منوط به ماندگاری وجوه طی دوره است.
گفتنی است؛ جوایز اصلی این دوره شامل: ۲۰ (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۵۰ (یک¬صدوپنجاه) دستگاه خودروی سواری پژو پارس و هم¬چنین ۲۰۰ (دویست) کمک هزینه خرید صنایع دستی در نظر گرفته شده است. بدیهی است؛ میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر، به برندگان خوش شانس چهارمین دوره از جشنواره حساب¬های قرض¬الحسنه پس¬انداز بانک آینده، اهدا خواهد شد.
یادآوری می¬نماید؛ جوایز برندگان قرعه¬کشی سومین دوره حساب¬های قرض¬الحسنه بانک آینده در سال ۱۳۹۶، شامل: ۱۰ (ده) کمک هزینه خرید مسکن هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، ۵۰ (پنجاه) دستگاه خودروی رنو ساندرو، ۷۵۰ (هفتصدوپنجاه) کمک هزینه خرید صنایع¬دستی، به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی بود که پس از قرعه¬کشی در بیست و ششم مهرماه سال ۱۳۹۶، طی مراسمی در بیست و هفتم آذرماه همان سال، به برندگان خوشبخت، اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *