hidari.tamin

تقدیر نمایندگان مجلس از مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

تصویر روز: دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر از خدمات مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تقدیر کردند.

به گزارش تصویر روز ، در لوح تقدیر دکتر بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مهندس قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم  دماوند، فیروزکوه و رودهن خطاب به خانم ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ و مجموعه مسئولان و کارکنان خدوم این اداره کل و شعب تابعه آمده است:

با سلام و تحیات الهی

اگر چه اعمال خالصانه خدمتگزاران به همنوعان میهن شریف اسلامی با معیارهای دنیوی قابل قیاس و تقدیر نمی‌باشد؛ لیکن به مصداق حدیث شریف “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” بر خود فرض می‌دانیم از سرکارعالی به پاس مساعی ارزنده در به ثمر رساندن و گسترش خدمات عمومی خصوصا طرح صدور آنلاین دفاتر درمانی تامین اجتماعی، قدردانی نماییم.

از خداوند متعال برای همه دست‌اندرکاران سازمان تامین اجتماعی آرزوی سلامتی و مزید توفیق داریم.

شایان ذکر است  آیین رونمایی از صدور و تحویل دفترچه درمانی به صورت غیرحضوری مدتی قبل با حضور استاندارد تهران و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برگزار شد.

ناهید حیدری در این مراسم اعلام کرد: برنامه نرم‌افزاری که برای صدور دفترچه غیرحضوری تدارک دیده شده است، به گونه‌ای است که تا پایان سال، ٢٢ خدمت دیگر بر اساس طرح «میز خدمت» به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و نیاز به تردد مردم برای دریافت خدمات بیمه‌ای کاهش می‌یابد.

وی صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه بیمه تامین اجتماعی را یکی از اقدامات مهم سازمان در راستای راهبرد به روزرسانی شدن خدمات تامین اجتماعی دانست و گفت: این طرح با نگاه ویژه سازمان به اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی، توسط همکاران این اداره کل طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران، سند راهبردی سازمان تامین اجتماعی را یکی از مهمترین اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی برای نخستین بار مجهز به سند راهبردی شد و تفکر برنامه محوری در آن شکل گرفت. اهمیت این اقدام در این است که سازمان ۴٢ میلیون نفر جمعیت کشور را که بیش از ٩ میلیون نفر آن در تهران هستند، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی دارد.

حیدری در ادامه به تشریح مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی و این اداره کل در زمینه خدمات‌ بیمه‌ای پرداخت و اظهار داشت: طی ۵ سال گذشته در زمینه در زمینه غیرحضوری کردن و استفاده از ظرفیت‌های IT برای ارتقای سطح رضایت‌مندی جامعه هدف، اقدامات مهمی صورت گرفته است.

188840

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *