bank pasargad

تسهیلات وِیژه بانک پاسارگاد برای فعالان اقتصادی + شرایط

تصویر روز: بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور تسهیلات ارزان قیمت به فعالان اقتصادی می دهد.

بانک پاسارگاد اعلام کرد که با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان قیمت می نماید.

بر اساس این گزارش در طرح مذکور مشتریان بانک پاسارگاد اعم از حقیقی و حقوقی میتوانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود در سریعترین زمان ممکن و با نرخ کارمزد دلخواه تسهیلات دریافت کنند.

بر اساس طرح مذکور، مشتریان متناسب با ضریب امتیازشان در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حسابهای جاری و کوتاه مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات میشوند.

شایان ذکر است که به هر یک میلیون ریال در حسابهای جاری یا کوتاه مدت مشتری روزانه یک امتیاز تعلق میگیرد. همچنین حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون ریال و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است. نرخ این تسهیلات ۹ الی ۱۸ درصد برای حسابهای جاری و ۱۸ درصد برای حسابهای کوتاه مدت عادی میباشد.

بانک پاسارگاد دیگر مزیت های طرح پرداخت تسهیلت ارزان قیمت را نداشتن محدودیت، تنوع در نرخ تسهیلات، عدم نیاز به مسدودی سپرده و بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری اعلام کرده است.

گفتنی است حساب های مشمول طرح تسهیلات عبارتند از:

-حسابهای قرض الحسنه جاری با و بدون دسته چک

-سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با حداکثر نرخ سود علی الحساب ۱۰ درصد

درباره نحوه بازپرداخت تسهیلات مذکور نیز قید شده است که بازپرداخـــت تســـهیالت اعطایـــی بـــه دو روش »یکجـــا« و »اقســـاطی« امـــکان پذیـــر اســـت و مشـــتریان بانک پاسارگاد بـــا توجـــه بـــه صالحدیـــد و شـــرایط خـــود میتواننـــد یکـــی از ایـــن دو روش را بـــرای پرداخـــت انتخـــاب کننـــد.

بانک پاسارگادشرایط برخورداری از امتیاز طرح مذکور موارد زیر را علام کردهاس:

۱-دارا بـودن یکـی از انـواع حسـابهای قـرض الحسـنه جـاری یـا سـپرده سـرمایه گذاری کوتـاه مـدت عـادی نــزد شــعبه های بانــک

۲-دارا بـودن امتیـاز لازم در حسـابهای قـرض الحسـنه جـاری یـا سـپرده سـرمایه گذاری کوتـاه مـدت عـادی

۳-ارائه مدارک لازم مطابق با بخشنامه

۴-ارائه تضمین یا وثیقه مورد قبول بانک

۵-گواهی فعالیت صنفی و اعتبارسنجی از سوی بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *