News970528 1

بانک اقتصاد نوین در میناب مدرسه ساخت

تصویر روز: با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین؛ مدرسه “مهر نوین” در روستای کمبیل شهرستان میناب مورد بهره‌برداری قرار گرفتهمزمان با هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پانزدهمین مدرسه این بانک با نام “مهرنوین” در روستای کمبیل شهرستان میناب استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش تصویر روز در آیین افتتاح این مدرسه که با حضور جمعی از مقامات و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به مسئولیت‌های حرفه‌ای بانک اقتصادنوین در عرصه‌های اقتصادی، به اهداف و دستاوردهای این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: باور ما در بانک اقتصادنوین تحقق عملی شعار “با هم، برای هم” است تا با هم بتوانیم دست در دست هم برای تداوم و اعتلای قابلیت‌های خود در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ایران، نقش سازنده‌ای را داشته باشیم.
وی افزود: بانک اقتصادنوین همواره می‌کوشد علاوه بر ایفای وظایف خود در بازار پولی کشور، در عرصه‌های اجتماعی نیز حضوری موثر داشته باشد و با اعتقاد و باوری راسخ، مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان رویکردی متعالی به کسب و کار همواره مدنظر قرار دهد.
وی در ادامه ساخت این مدرسه و اهدای آن به مردم خوب و دوست داشتنی روستای کمبیل میناب را موجب افتخار بانک اقتصادنوین دانست و ابراز امیدواری کرد، فرزندان عزیز این مدرسه با بکار بستن تلاش و کوشش، مدارج علمی خود را تا سطوح بالا طی کنند و در آینده از جمله افراد موفق، کارآفرین و افتخارآفرین کشور عزیزمان ایران باشند.
در مراسم افتتاح مدرسه مهرنوین بانک اقتصادنوین در شهرستان میناب، محمد احمدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب نیز ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه بانک اقتصادنوین، به وجود ۵۰۰ کلاس درس غیر ایمن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۳۶ مدرسه تخریبی،۳۷ مدرسه در حال بازسازی، نوسازی و تجهیز است.
در ادامه محمد جمال‌زاده، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استاندارد سرانه آموزشی در کشور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون مترمربع تا سرانه استاندارد فضای آموزشی فاصله داریم که امید است با اقدامات خیرینی چون بانک اقتصادنوین بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.
گفتنی است، دبستان ۶ کلاسه مهرنوین با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع محوطه و ۴۰۶ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده و از ابتدای سال تحصیلی پیش رو میزبان کودکان و نوجوانان روستای کمبیل شهرستان میناب خواهد بود. همچنین بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل در امر آموزش و یادگیری، تعدادی کیف حاوی لوازم‌التحریر تهیه و به دانش‌آموزان مدرسه کمبیل اهدا نمود.
نسخه قابل چاپبازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *