645292 731

ارسال گزارش عملکرد اقتصاد مقاومتی به مقام معظم رهبری

تصویر روز: دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تشریح نتایج نشست امروز این ستاد، گفت: بزودی جمع‌بندی گزارش عملکرد بندهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی به مقام معظم رهبری ارایه می‌شود.

به گزارش ایبِنا، سیدحمید پورمحمدی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، درباره جزییات بررسی شده در نشست امروز، اظهار داشت: در این جلسه سه موضوع مورد بررسی قرار گرفت که بند اول درباره گزارشی از بررسی سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد بندهای ۲۴ گانه سیاست اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته بود.

وی افزود: براساس بررسی ها، برخی اقدامات مثبتی صورت گرفته و برخی دیگر نیازمند فعالیت بیشتری است که پس از جمع بندی تمامی این موارد و بندهای ۲۴ گانه، در قالب گزارشی تهیه و مقام معظم رهبری ارایه خواهد شد.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه مهم ترین جلسه امروز چگونگی عملکرد بندهای ۲۴ گانه و تاثیر آن بر اقتصاد و بخش های مرتبط بوده است، گفت: دومین موضوع مورد بررسی مقابله با تحریم ها بود که در دستور کار ستاد قرار گرفته و ۴۵ مصوبه داشته و نیازمند بررسی سریعتر است که مقرر شد این موضوع به صورت ماهانه مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

پورمحمدی افزود: البته با بررسی اقدامات صورت گرفته تاکنون، نشان از این دارد که اقدامات مثبتی صورت گرفته اما نیازمند تحرک بیتشری است. وی سومین موضوع را بحث حمل و نقل هوایی در کشور عنوان کرد و افزود: در جلسه گذشته حمل و نقل دریایی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز نیز حمل و نقل هوایی با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بررسی و گزارشی در اینباره ارایه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *