maskan mehr 3

سیستم اطلاعات مسکن مهر راه اندازی می شود

تصویر روز: معاون وزیر راه شهرسازی گفت: برای اطلاع رسانی دقیق از مراحل ساخت مسکن مهر تا یک ماه اینده سیستم هوشمند اطلاع رسانی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه خبر، حبیب الله طاهرخانی درباره عدم اطلاع رسانی به متقاضیان مسکن مهر پردیس برای تحویل واحدها و شکایت متقاضیان از عدم پاسخگویی شرکت عمران پردیس درباره زمان تحویل واحدها گفت: در پردیس کارگزاری مسکن مهر وجود دارد و متقاضیان می توانند اطلاعات را از این سایت دریافت کنند اما بزودی سیستم هوشمند اطلاع رسانی مسکن مهر که تمامی اطلاعات در ان درج می شود راه اندازی می شود و متقاضیان نیز می توانند از جزییات پروژه خود اطلاع پیدا کنند .
وی ادامه داد: با راه اندازی این سیستم از ورود دلالان به بازار مسکن مهر بالاخص شهر جدید پردیس جلوگیری می شود زیرا بسیاری از سودجویان با راه اندازی شایعاتی در تلاش برای خرید مسکن مهر ارزان هستند .
وی با بیان اینکه ۱۷ هزار نفر در سایت پردیس عضو هستند گفت: کار نرم افزاری این سیستم انجام شده تا یک ماه اینده راه اندازی می شود ومردم می توانند از طریق خدمات الکترونیک از وضعیت پروژه مطلع شوند.
وی اشاره کرد: همزمان با هفته دولت در فاز ۸ مسکن مهر پردیس افتتاح داریم .
طاهرخانی درباره ملکی کردن مسکن مهر افزود: مصوبه مجلس در قالب قوانین بودجه سنواتی به دولت اجازه ملکی کردن مسکن مهر را داده است و متقاضیانی که خودشان درخواست ملکی شدن دارند اقدام صورت می گیرد.
وی درباره مشکلات فاز ۵ مسکن مهر پردیس گفت: پیمانکار ۱۰ هزار واحد در فازهای ۵ و۹ مسکن مهر پردیس انجمن انبوه سازان ایران است و پرداخت پیمانکاران مطابق قرارداد انجام شده و مشکلی برای آزادسازی تسهیلات انان در بانک بوجود امده بود که جلسه ای که با مدیرعامل بانک مسکن داشتیم و مشکل مرتفع شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سوال که بسیاری از واحدهای فاز ۵ پردیس در حال فرسایش است گفت: یکی از مشکلات فاز ۵ اماده سازی محوطه ها بود که این مشکل نیز برطرف شده است.
وی افزود: ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس در مرحله نازک کاری داریم که مسئله اصلی بحث آماده سازی زیرساخت ها و زیربناهاست که اگر مشکل برطرف شود به سرعت به مردم تحویل داده می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه عرضه واحد های جدید مسکن در شهرهای جدید چون پرند ربطی به مسکن مهر این شهر ندارد افزود: عرضه مسکن جدید با واحد های فاقد متقاضی پروژه های متفاوتی هستند. بطوریکه با مصوبه ای که از مجلس داریم واحد های مسکن مهر فاقد متقاضی در اختیار نهاد ها، ارگانها و بخشی نیز در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است بخش عمده مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که متقاضی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *