نوشت افزار صدرا شرکت تبلیغاتی صدرا

افزایش سهم نوشت افزار ایرانی در بازار

تصویر روز: رئیس­ انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور از افزایش سهم نوشت افزار ایرانی در ۲ سال گذشته در بازار خبر داد.

 محمود رضا صنعتکار ­­در گفتگو با صداوسیما با اشاره به اینکه افزایش کیفیت نوشت افزار داخلی سبب تمایل مردم به خرید این کالا شده است افزود: جلوگیری از واردات بی رویه نوشت افزار خارجی نیز دلیل دیگر افزایش امکان حضور نوشت افزار ایرانی در بازار شده است.

وی با بیان اینکه شرایط نوشت افزار ایرانی در آینده بهتر خواهد شد گفت: صنعتگران ایرانی در چند سال گذشته با شناسایی نیاز و سلیقه مصرف کننده و بررسی بازار تولید خود را تطبیق داده و کیفیت تولیدات نیز افزایش یافته است.

رئیس ­انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور با اشاره به سخت شدن شرایط تولید برای تامین مواد اولیه در کشور ادامه داد: با وجود اینکه صنعت پتروشیمی به عنوان تولید کننده مواد اولیه یک صنعت بومی است اما برخی از اقلام آن تا ۱۹۰ درصد افزایش قیمت داشته که این موضوع تولید را با مشکل مواجه کرده است.

صنعت کار ظرفیت تولید اشتغال در صنعت نوشت افزار را سالانه ۵۰ هزار نفر در سال اعلام کرد و گفت: سیاستهای نادرست دولت و بهره گیری نکردن از نظرکارشناسان سبب بروز مشکلات اقتصادی فعلی در کشور شده است که باید در این روند تعییر ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *