7

ال جی در نمایشگاه IFA 2018 همه را شگفت زده کرد

تصویر روز: امسال نمایشگاه ایفا پر از گجت های هیجان انگیز و نوآوریهای جالب بود. نوآوری هایی که سهم زیادی از آنها متعلق به ال جی بود و باعث شد تا این برند و محصولات جدیدش مورد توجه قرار بگیرند.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 که از ۳۱ آگوست تا ۵ سپتامبر در برلین آلمان برگزار شد، علاوه بر به نمایش گذاشتن سری جدید محصولات خود تمرکز خاصی روی برند ThinQ و هوش مصنوعی داشت و ابتکارات و چشم انداز آینده خود را در معرض نمایش گذاشت.
ال¬جی از ابتدای شروع ایفا در مرکز توجه قرار گرفت. چرا که آقای جو سئونگ-جین، مدیرعامل ال¬‌جی و دکتر آی.پی پارک، مدیر کل فناوری ال¬‌جی، در سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه IFA 2018 در مورد استراتژی ال¬‌جی برای عصر جدید هوش مصنوعی صحبت کردند. این اولین باری بود که مدیران ارشد ال¬‌جی در یک نمایشگاه بزرگ جهانی سخنرانی افتتاحیه را انجام دادند و خط مشی تکنولوژی را مشخص کردند. بیش از هزار نفر از افراد مهم صنعت، اینفلوئنسرها و خبرنگاران در برلین جمع شدند تا به این سخنرانی با عنوان «Think Wise. Be Free: Living Freer with AI» گوش کرده و از برنامه ال¬‌جی برای آینده هوش مصنوعی مطلع شوند.
ال‌جی در این نمایشگاه نشان داد که چطور محصولات ThinQ ال‌جی تغییر بنیادین سبک زندگی کاربران سراسر دنیا را بر پایه فناوری به حقیقت پیوند می‌دهد. بیش از یک‌سوم فضای غرفه بزرگ ال‌جی در این نمایشگاه بر محوریت هوش مصنوعی بود و مجموعه محصولات ThinQ در غرفه ال‌جی و در سه بخش متفاوت سبک زندگی به نمایش درآمد: بخش ThinQ Travel مخصوص سفر، بخش ThinQ Gourmet مخصوص غذا و بخش ThinQ Style مخصوص سبک زندگی هوشمندانه.
هر کدام از این بخش‌ها به طور ماهرانه‌ای طراحی شده‌‌اند که بازتاب سبک زندگی متنوع و مدرن مشتریان باشد و محصولات هوش مصنوعی را در خانه به شکل طبیعی اما آینده‌نگر بگنجانند. بخش‌های مجزای ThinQ ال‌جی نشان دادند که چطور تمامی جنبه‌های زندگی در حوزه‌های مهمی مانند سبک زندگی، راحتی در خانه، سبک زندگی همراه و محیط زیست از برند ThinQ ال‌جی بهره می‌برند.
علاوه بر این بخش‌ها در غرفه ال‌جی، روبات‌های CLOi ال‌جی نیز حضوری چشمگیری داشتند؛ روبات‌هایی که از مدل خدمتکار تا روبات پوشیدنی ال‌جی متغیر هستند. این مجموعه روبات‌های پیشرفته در برآورده کردن نگرش ال‌جی برای هوش مصنوعی در داخل و خارج از منزل ابزاری مفید و کاربردی هستند.
نمایشگاه IFA 2018 اولین حضور عمومی روبات‌ پوشیدنی CLOi SuitBot به شمار می‌رود. این روبات برای استفاده در صنایع مختلف مانند کارخانه و کارگاه‌ها ایده‌آل است و با بهبود عملکرد حرکتی و راه رفتن کاربر خود کیفیت زندگی او را بهتر می‌کند.
همچنین ال‌جی برای جلب توجه بیشتر مشتریان به محصولات ThinQ ال‌جی از بازدیدکنندگان با عبور از دره شگفت‌انگیز OLED Canyon که نمایی از خیره‌کننده‌ترین مناظر دنیا را دارد استقبال کرد. این مناظر باورنکردنی روی ۲۵۸ نمایشگر تجاری با پنل OLED بدون فریم از نوع محدب و مقعر به نمایش گذاشته شدند.
امسال ال¬جی در نمایشگاه دو گوشی خاص را هم به نمایش گذاشت. گوشی G7 One اولین گوشی مجهز به Android One ال-جی است که بهترین گوشی ال¬جی را در کنار جدیدترین سیستم¬عامل نوآورانه گوگل عرضه می¬کند. این گوشی یکی از مجهز¬ترین مدل¬های مجهز به Android One در بازار حال حاضر است که به پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵ در کنار رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است. این گوشی نیز مانند مدل G7 ThinQ از بدنه¬ای باریک، تمام شیشه¬ای و قاب فلزی درخشانی بهره برده و با داشتن استاندارد IP68 ضد آب و ضد گرد و غبار است. نمایشگر این گوشی از نوع QHD+ (3120 x 1440) که بسیار پرنور بوده و از نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ FullVision پشتیبانی می کند درضمن حاشیه تصویر بسیار باریک در پایین گوشی ظاهر مدرن و پریمیومی که کاربران به دنبال آن هستند را ارائه می¬کند.
گوشی G7 Fit ال¬جی برای پر کردن فاصله بین پرچم¬دارها و گوشی¬های میان¬رده طراحی شده است و در کنار عملکرد عالی و قابلیت¬های کلیدی و نوآورانه¬ خود که قبلا در مدل G7 ThinQ معرفی شده بود، ارزش خرید بالایی هم دارد. این گوشی با بهره¬گیری از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از نمایشگر ۶٫۱ اینچی LCD FullVision با پنل QHD+ (3120 x 1440) بهره برده و با داشتن قابلیت نمایشگر بسیار پرنور، می¬تواند به میزان ۱۰۰۰ نیت روشنایی ایجاد کند.
برند LG SIGNATURE نیز امسال با تیم جدید از محصولات خود به نمایشگاه آمده بود. محصولات جدید برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) نظیر بار نوشیدنی، یخچال پایین‌فریزر و ماشین خشک کن، که در زمره لوازم خانگی لوکس و ممتاز ال‌جی هستند توانستند با ویژگی¬های جالب و مدرن خود حسابی در دل مشتریان اروپایی جا باز کنند. همچنین آشپزخانه توکار و جدید SIGNATURE KITCHEN SUITE برای مشتریان مشکل‌پسند اروپایی و مخصوص بازار اروپا در بخشی جداگانه در قالب یک آشپزخانه مجزا با همکاری طراحان مشهور لوازم منزل لوکس ایتالیایی در نمایشگاه IFA پرده‌برداری شد.
علاوه بر این موارد، امسال ال¬جی اولین تلویزیون ۸۸ اینچ ۸K OLED را که بیش از ۳۳ میلیون پیکسل با قابلیت نوردهی از خود دارد در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان معرفی کرد. این تلویزیون اولین تلویزیون ۸K OLED در دنیاست که ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل را در صفحه بزرگ خود جای داده است. نسبت تصویر بی‌همتا و مشکی واقعی در این محصول کیفیت، تصویر بی‌مانند و چشم¬گیری را در تلویزیون OLED به نمایش خواهد گذاشت.
ال‌جی با معرفی مانیتور جدید UltraGear نیز تعهد خود بر فناوری بازی را در نمایشگاه IFA 2018 برلین آلمان نشان داد. این مانیتورها به دلیل برخورداری از عملکرد قدرتمند، کیفیت تصویر عالی و سرعت تازه‌سازی بالا مشتریان را در بازی غوطه‌ور می‌کنند. عوامل نام برده در ترکیب با نمایشگر فوق عریض UltraWide با نسبت تصویر ۲۱:۹ و طراحی شیک زمین بازی را آن قدر برای کاربر جذاب و غوطه‌ورکننده کرده که حس تجربه‌ بازی با کامپیوتر را متحول و بسیار شگفت‌انگیزتر می‌کند.
سری محصولات مراقبت از لباس Styler هم امسال با مدل¬های جدیدی به نمایشگاه آمدند. دستگاه مراقبت از لباس Styler ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی و مدل Styler Mirrored Glass Door ال‌جی مجهز به درب شیشه‌ای آینه‌ای امکانات منحصربه‌فردی دارند که آسایش بیشتری برای کاربر فراهم می‌کنند و در عین حال لباس‌ها را تمیزتر، بهداشتی‌تر و شیک‌تر نگه می‌دارند.
جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات صوتی پوشیدنی و بی‌سیم ال‌جی هم در نمایشگاه IFA 2018 آلمان بسیار مورد توجه قرار گرفتند. هدست‌های TONE Platinum SE ال‌جی با مدل HBS-1120 مجهز به کلید اختصاصی دستیار گوگل و هدست TONE Ultra SE مدل HBS-835S با بلندگوی خارجی در صدر این محصولات جدید بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *