havapima.1

مخالفت مجلس با بلیت ۲ میلیونی پروازهای اربعین

تصویر روز: رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین قطعا در نشست هفته آینده کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش تصویر روز شادمهر کاظم زاده در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به اعلام قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: به طور حتم این میزان افزایش نرخ بلیط سفر هوایی به عراق برای ایام اربعین به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعزیرات باید به مسئله افزایش قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات ورود کند، ادامه داد: در شرایط کنونی نرخ بلیط پرواز از ایران به کشورهای دورتر از عراق، بسیار پایین تر از قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: عراق یکی از کشورهای همسایه و نزدیک به ایران است و با توجه به ایام اربعین حسینی، باید توجه ویژه ای به زائران شود، نه اینکه با افزایش بسیار بالای نرخ بلیت هواپیما، این مسیر را دشوار کرد.

ورود کمیسیون عمران به پرونده قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین قطعا در نشست هفته آینده کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: قطعا نمی توان به بهانه افزایش تقاضا، قیمت بلیت را بسیار چشمگیر افزایش داد، بنا بر این نرخ باید متناسب بالا برود.

لازم به ذکر است که سازمان هواپیمایی کشوری، قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین را از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *