fcbad40e 553d 4a42 b4c4 c83

رستوران های کوش آداسی،مارماریس بدروم و آنتالیا 

رستوران های کوش آداسی مارماریس بدروم و آنتالیا 

۳ رستوران آنتالیا

رستوران MEHMET 7

۷ مهمت (۷ Mehmet) که تنها چند کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، در موقعیتی عالی روی یک تپه‌ی سرسبز و مشرف به ساحل کنی‌ آلتی قرار گرفته است و منظره‌ای باشکوه از آنتالیا را ارائه می‌دهد. این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران‌های آنتالیا و وارث تاریخ شگفت‌انگیز آن است. رستوران مذکور سال‌ها پیش توسط آشپزی به نام مهمت تأسیس شد که کارش را در سن پایین به عنوان کمک آشپز برای تأمین مخارج زندگی خانواده‌اش شروع کرد و از آن پس زندگی‌اش را وقف آشپزی کرد. ۷ مهمت جاذبه‌‌های غذایی غیرقابل چشم‌پوشی‌ای برای کسانی دارد که از سنت، غذاهای ترکی شامل گوشت بریان، ماهی و پیش‌غذا و مناظر چشم‌نواز در حین غذا خوردن لذت می‌برند.  تور ارزان آنتالیا در سایت سفر باتو موجود است.

آدرس : Meltem Mah. Dumlupinar Bulv. No: 201 | Antalya Kultur Parki, Antalya 07000, Turkey

+۹۰۲۴۲۲۳۸۵۲۰۰+

 

رستوران SERASER

سراسر فاین داینینگ (Seraser Fine Dining) که در خانه‌ی قدیمی ۳۰۰ ساله‌ای در یکی از مراکز تاریخی آنتالیا قرار دارد، یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های شهر است. سراسر که سعی دارد برای هر پنج حواس پنجگانه‌ی میهمانانش، تجربه‌ای به یاد ماندنی بیافریند، از دکور چشمگیری که شامل مجسمه، اسباب و اثاثیه‌ی دست‌ساز و تزئینات اصیل است، نهایت استفاده را می‌برد. اجرای زنده‌ی پیانو و یک باغ مدیترانه‌ای باشکوه مزایای دیگری هستند که با غذا خوردن در این رستوران از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید. منوی غنی این رستوران که شامل غذاهای بین‌المللی و ترکی است، با ارائه‌ی غذاهای برجسته‌ای مثل پاستای خانگی، استیک فیله با سس گورگونزولا، ماهی خاردار پیچیده شده در برگ مو و دسرهای وسوسه‌انگیز تجربه شما را تکمیل می‌کند.

آدرس : Tuzcular mah. Karanlik sok. No:18 Kaleiçi, 07100 Antalya, Turkey

T: +90 242 247 60 15

رستوران MEVLANA

منوی ای رستوران شامل غذا های بین المللی و ترکی است . شما میتوانید در این محیط صمیمی ساعاتی شاد در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید.

آدرس :  Etiler Mah. Evliya Çelebi Cad. Gülin Apt. No:1 ANTALYA

۰۲۴۲۳۲۱۴۰۴۶ : T

۳ رستوران بدروم

رستوران ممدوف | Memedof

 

خواندن ادامه مطلب برای خرید تور بدروم لحظه آخری و ارزان  توصیه می شود .به دنبال محبوب ترین رستوران شهر هستید به ممدوف بروید، رستورانی که به غذاهای دریایی تازه و مزه های خوشمزه معروف است و آنقدر شلوغه که باید حتما از قبل میز رزرو کنید مخصوصا برای آن میزهایی که مستقیم در روبروی چشم اندازهای دریا قرار دارند. همین که پا به این رستوران می گذارید دو گروه از غذاها نظرتان را جلب می کنند: غذاهای دریایی تازه ای که همین امروز صید شدند و دیگری مزه هایی که آن ها هم مواد اولیه ی کاملا تازه ای دارند. یکی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی این رستوران سکسوکا است که با بادمجان سرخ کرده، ماست و سس سیر تهیه می شود. اگر هم دلتان غذاهای دریایی می خواهد شاه ماهی های قرمز را امتحان کنید، این ماهی فقط در دریاهای اطراف ترکیه پیدا می شود.

از میان مطالب پیشین سایت:  جاذبه های گردشگری باکو، صربستان و مالزی

رستوران ماکاکیزی | Maçakızı

ماکاکیزی یکی از زیباترین هتل های بوتیک بدروم است که کاملا در میان زیبایی های طبیعی و چشم اندازها پنهان شده است. رستوران این هتل شب ها به یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین رستوران های شهر تبدیل می شود و خیلی از گردشگران برای صرف شام این محل را انتخاب می کنند. حتما غذاهای مخصوص این رستوران که به ابتکار و خلاقیت های سرآشپز حرفه ای آن درست می شود را امتحان کنید چون نمونه ی آن ها را در هیچ رستوران دیگری پیدا نمی کنید.

رستوران هوکانین یری | Hoca’nın Yeri

رستورانی که کنار آب است اما غذای دریایی ندارد! اگر از اینکه از ابتدای سفر به بدروم همیشه غذاهای دریایی می خورید خسته شده اید و به دنبال گزینه ای متفاوت هستید تا غذاهایی مثل مانتی و بورک را امتحان کنید به رستوران هوکانین یری بروید. غذاهای اینجا همیشه خوشمزه است و از همه مهتر اینکه لازم نیست برای آن ها پول زیادی خرج کنید. غذا خوردن در این رستوران یکی از سرگرمی های جذاب است چون میز شما درست روبروی آب قرار دارد و حتی اگر غذاهای دریایی نمی خورید می توانید مدت ها به امواج آب خیره شوید.

۳ رستوران کوش آداسی

در رستوران Planet Yucca غذا های متنوعی مانند غذاهای چینی ، هندی ، بین المللی ، اروپایی و ترکی به همراه موسیقی زنده به مهمانان عرضه می شوند.  مشاهده تور لحظه آخری کوش آداسی پیش از خرید تور توصیه می شود.

اگر علاوه بر خوش طعم بودن غذا و کارکنان خونگرم به دنبال یک مکان زیبا و رومانتیک برای گذراندن اوقاتی خاطره انگیز به همراه همسر خود هستید ، می توانید رستوران Some Where Else را انتخاب نمایید و از خوردن غذاهای ترکی لذت ببرید.

در رستوران Mezgit غذا های دریایی با قیمت مناسب ، در رستوران Erzincan غذا های ترکی به ویژه Testi Kebab که در کوزه پخته می شود ، در رستوران Oz Urfa غذا های لذیذ به همراه نان داغ ، در رستوران ساحلی Chez Maurica Yosun غذا های متنوع با نمایی عالی از دریا و در رستوران Golden Boys غذا های بین المللی ارائه می شون

۳ رستوران مارماریس

میا مارماریس (Mia Marmaris)

بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های مارماریس، میا مارماریس است که غذاهای آن طرفداران داخلی و خارجی بسیار دارد. برای خوردن و تجربه طعم واقعی غذاهای محلی و اصیل مارماریس این رستوران انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. علاوه بر غذا، قیمت، فضا و سرویس‌دهی رستوران بسیار عالی است که در سفر با تور مارماریس حتما از آن دیدن کنید.

رستوران های «مارماریس» ترکیه (+عکس)

چشم‌انداز میا مارماریس از دیگر نکات مثبت و جذابی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. همچنین یکی از بهترین بخش‌های رستوران موسیقی زنده است. طعم غذایی خوشمزه، چشم‌اندازی زیبا و نوای یک موسیقی کلاسیک، تجربه‌ای است تکرار نشدنی.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ عصر تا ۱۲:۳۰ شب

تلفن: ۲۵۲ ۴۱۳ ۲۰۶۰ ۹۰+

ریکیز چیپی (Ricky’s Chippy)

اگر به دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه اما ارزان می‌گردید ریکیز چیپی بهترین گزینه است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی و فست فود است که با یک سرویس‌دهی خوب توسط کارکنان خوش برخورد به مشتریان عرضه می‌شوند.

تمام غذاها خانگی و تازه هستند. با وجود قیمت مناسب غذاها اما همه چیز اعم از فضا و دکور رستوران قابل قبول و دلپذیر است. مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان وعده بین صبحانه تا ناهار، ناهار، شام و آخر شب را در ریکیز چیپی میل کنند. از امکانات رستوران می‌توان به تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، صندلی‌های بلند برای کودکان، ویلچیر و اینترنت بی‌سیم اشاره کرد. همچنین این مکان برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند مناسب است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *