bank shahr

توزیع ۸ هزار بن کارت بانک شهر در نمایشگاه کتاب گلستان

تصویر روز: مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع ۸ هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی گلستان خبر داد و گفت: خدمات دهی این بانک به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی در چهارمین نمایشگاه کتاب استانی ادامه داد.

به گزارش تصویر روز مهدی اکرمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استانی گلستان از ۱۸ تا ۲۳ مهر ماه سال جاری، گفت: تمامی خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت نقدی، واریز و برداشت وجه و … به علاقمندان به حوزه کتابخوانی ارائه می شود.
وی تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه، کارکنان بانک شهر به معرفی خدمات نوین این بانک ، مشاوره در خصوص ارائه تسهیلات به ناشران، معرفی سپرده زرین شهر، بازاریابی جهت جذب سپرده گذار و … می‌پردازند.
اکرمی در ادامه از توزیع ۸ هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی گلستان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۴١٢ ناشر و بیش از ٧٠ هزار عنوان کتاب در ٢۵٩ غرفه با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیارد ریال در محل دائمی نمایشگاه‌های گرگان برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر تصریح کرد: خوشبختانه به اذعان اهالی کتاب و کتابخوانی و همچنین دست اندرکاران نمایشگاه های کتاب استانی، خدمات بانک شهر در نمایشگاه های کتاب سراسر کشور باعث تسهیل در امور ناشران و دوستداران کتاب در کشور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *