ارایه خدمات به مسافران نوروزی در ۲۸ دقیقه

تصویر روز: مدیر عامل سایپا یدک اعلام کرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم تا زمان ارایه خدمات به مشتریان را از ۳۱ دقیقه به ۲۸ دقیقه کاهش دهیم.

به گزارش تصویر روز اردشیر امینی با بیان این مطلب در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:طرح امداد نوروزی تجلی همکاری تمام دستگاههای مرتبط برای ارایه خدمات به مسافران است.

وی افزود: کاهش زمان ارایه خدمات به مشتریان با توجه به تنوع اقلیمی کار بسیار دشواری است اما تلاش میکنیم با بهره مندی از روش های نوین امدادی و توانمندی های موجود زمان ارایه خدمات به مشتریان را تا ۲۸ دقیقه کاهش دهیم.

وی اظهارداست: سایپا بالاترین مشارکت و انسجام نمایندگی ها را در بین سایر خودروسازان بخود اختصاص داده است.

اردشیر امینی از ضرورت تلاش برای ایجاد آرامش در مشتریان و ارتقای سطح رضایت­ مندی آنان خبرداد و افزود: «خدمات گروه سایپا باید شامل تمام خودروهای گروه فارغ از شرکت تولیدکننده باشد تا از این طریق، هم مسئولیت اجتماعی خود در این عرصه را انجام دهیم و هم جایگاه برند سایپا را ارتقا بخشیم.»

مدیرعامل سایپا یدک اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی تامین و در سراسر کشور توزیع شده است. بنابراین مشکلی از بابت کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نخواهیم داشت.

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری باشکوه طرح امداد نوروزی گروه سایپا در نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: آسودگی مشتریان، مهمترین هدف گروه سایپا در تعطیلات نوروز سال آینده است.

وی گفت: به منظور برگزاری طرح امداد نوروزی سال ۹۷، ستاد برگزاری این طرح از آذرماه تشکیل شده و نسبت به فراهم کردن مقدمات و انجام هماهنگی‌های لازم اقدام کرده است. در این راستا هماهنگی لازم با پلیس راهور، سازمان راهداری و سایر نهادهای مرتبط برگزار شده و تصمیمات خوب و موثری در این زمینه اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: هدف گروه سایپا از برگزاری طرح امداد نوروزی سال ۹۷، فراهم کردن آسودگی خاطر دارندگان خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا در طول تعطیلات نوروزی و ایجاد بستری ایمن برای مسافرت‌های درون شهری و برون شهری آنان با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود است

به گزارش تصویر روز مدیرعامل سایپایدک گفت: از ابتدای تشکیل ستاد برگزاری طرح امداد نوروزی، تمهیدات لازم برای تامین قطعات یدکی مورد نیاز اندیشیده شده است تا همانند سال های گذشته در این زمینه کمبودی مشاهده نشود. همچنین به منظور اطمینان خاطر از انجام بهینه خدمات امدادی، بازرسی های مستمر از پایگاه های امدادی و نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    10 − 1 =