hosini.isako .1

حسینی:مشتری، ارزشمندترین دارایی ایساکو است

تصویر روز: کارگاه هم‌اندیشی ارتقای خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ایساکو در حاشیه این جلسه اعلام کرد: هدف از برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی دستیبابی به افکار، ایده ها و خط مشی‌های جدید خدمات پس از فروش است.

مهندس سیدرضا حسینی افزود: تعدد مشتریان، افزایش روز افزون تولید و تنوع محصولات، ایجاد فناوری‌های جدید و نیاز به روش‌های نوین در ارائه خدمات‌، مسئولیت ما را بیش از گذشته دشوار و سنگین کرده است و به فراخور این مساله، تلاش‌های ما چند برابر گذشته شده است.

به گفته وی هموطنان عزیز باید در جریان قرار بگیرند که از نظر ما، مشتری ارزشمندترین دارایی یک شرکت خدمات پس از فروش و همواره در اولویت است. باید به مشتریان اطلاع‌‌رسانی شود که ما با حداکثر توان در کارگروه‌های مختلف برای بهینه‌سازی کیفیت خدمات تلاش می‌کنیم و مفهوم خدمات پس از فروش و دستاوردها در این زمینه باید به مردم منتقل شود.

وی اظهار داشت: بخش خدمات و خدمت‌رسانی و سلیقه مشتریان هیچ انتهایی ندارد و ما باید با پویایی و نوآوری، بتوانیم خدمات مناسب و متنوع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار قرار دهیم. آرمان ما این است که مشتریان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات احساس رضایت کنند.

مهندس حسینی افزود: در راستای تدوین و اجرای برنامه‌های سال جاری در حوزه خدمت‌رسانی به مشتریان در شرکت ایساکو، شاخص رضایت مشتری از عدد ۷۰۵ در ابتدای سال به عدد ۷۲۳ در آبان ماه رسید و امیدواریم در پایان سال موفق به کسب امتیاز ۷۵۰ بشویم که البته به دست آوردن حتی یک امتیاز در این زمینه نیازمند تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش ایران خودرو است.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبر خودرو ، وی اظهار داشت: در سال ۹۵ تلاش‌های گسترده‌ای برای ارتقاء سیستم‌های گارانتی و ارتباط با مشتری داشتیم و رویکردهای نوینی را تعریف کرده و به بخش مهمی از آن نیز دست یافتیم. امیدواریم با همفکری و طرح برنامه‌های لازم در جلسات هم اندیشی بتوانیم، در سال ۹۶ انقلابی در حوزه خدمات پس از فروش کشور برپا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *