g 1

انتخاب سرپرست اتاق بازاریابی ایران در لرستان

تصویر روز:  سعید بساک سرپرست اتاق بازاریابی ایران دراستان لرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازاریابی ایران ، مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با اعلام این خبر گفت: اتاق بازاریابی ایران بر اساس نیاز صنایع و کسب و کار های کوچک و بزرگ و با هدف توسعه بازار ، فروش و بازاریابی برای صاحبان بنگاه های اقتصادی تشکیل شده است .
حمید بروغنی افزود: اتاق بازاریابی ایران معتقد است ناظر و سرمنشاء خلقت و آفرینش در همه امور خداوند است و خدمت به مردم در جهت خشنودی باریتعالی ارزشی است که همه فعالیت ها را هدفمند می سازد. این سایت با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه های مختلف در نظر دارد در سطح اول شرکتهای بازاریابی شبکه ای در داخل کشور از نظر میزان فروش، آموزش بازاریابان و کیفیت کالاهای ارائه شده در قالب قوانین و مقررات حاکم براین صنعت قرار گیرد و در مرحله بعد به فکر حضور و فعالیت در بازارهای جهانی است.
وی بیان کرد: سایت اتاق بازاریابی ایران نیز سعی بر آموزش های آنلاین در حوزه های بازاریابی هم پیش بینی شده که بازاریابان عزیز را در کلاس ها و دوره های بازاریابی در دانشگاه های معتبر دعوت نموده تا گامی موثر در صنعت بازاریابی که چالش بزرگ امروز صنایع است برداشته باشد. سایت اتاق بازاریابی ایران با عضویت مدیران بازاریابی و بازاریاب های صنایع تولیدی و توزیعی سعی بر تهیه نقشه مسیر بازاریابی در جهت فروش و ارتباط با مشتریان را دارد.برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در زمینه حقوقی به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir مراجعه نمایید.
بروغنی در خصوص ضرورت ایجاد دفاتر بازاریابی برای معرفی توانمندی های لرستان نیز گفت: دفاتر بازاریابی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های لرستان در همه استان باید راه اندازی و ایجاد شود.ضرورت ایجاد شرکت های مدیریت بازار در سطح استان احساس می شود و فقدان وجود این شرکت های مدیریت بازار در حوزه تجارت خارجی استان به عنوان یک خلاء محسوب می شود که باید رفع شود.
گفتنی است، هم اکنون بخش عمده ای از صادرات دارو کشور مختص به استان لرستان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *