تزریق امید و نشاط به جامعه، برنامه وزارت امور اقتصاد

تصویر روز: مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و تزریق امید به جامعه را از برنامه های محوری این وزارتخانه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سید مالک حسینی در جمع مدیران روابط عمومی های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: شعار “روابط عمومی امید آفرین و اقتصاد مردم دار”، امسال به عنوان محور برنامه های شورای اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده و امیدواریم اعضای شورا همچون گذشته با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع و به موقع، نقش اساسی خود را در تقویت و ایجاد امید و نشاط در جامعه ایفا کنند.
وی با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی در کشور، عبور از تحریم‌ها و دوران پساتحریم را مورد تأکید قرار داد و افزود: متأسفانه با بازگشت تحریم‌ها و عدم اطمینان به کشورهای اروپایی، شرایط ویژه‌ای در حوزه اقتصادی کشور حاکم شده که تبعات آن مسلماً دامنگیر نظام اقتصادی خواهد شد، لذا در این وضعیت دشوار شایسته است روابط عمومی‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی، ضمن حرکت در جهت حفظ و تقویت بنیه اقتصاد کشور، با اطلاع‌رسانی شفاف، صریح، سریع و به موقع، امید و نشاط را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
حسینی، فشارهای وارد شده را بیشتر در حوزه‌های بانک، بیمه، بورس و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و با اشاره به مشکلات بوجود آمده اخیر در بازار ارز و تلاطم‌های اقتصادی، اطلاع‌رسانی صحیح را مصداق روابط عمومی امیدآفرین خواند و ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت همه مسوولان و همراهی مردم، چالش‌های اقتصادی کمتر و نگرانی مردم از وضعیت اقتصادی روزبروز کمرنگ‌تر شود.
براساس این گزارش، در این جلسه مدیران روابط عمومی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن بحت و تبادل نظر درباره موضوعات اقتصادی روز، در خصوص شرایط و چگونگی برگزاری جشنواره های روابط عمومی، ضرورت تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های اداری و پیش‌بینی شیوه‌های برگزاری جشنواره‌ها گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *