تجهیز ۱۱۲۰ بنگاه کوچک و متوسط توسط بانک سپه

تصویر روز: مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر حاکمیت شرکتی از تجهیز ۱۱۲۰ بنگاه کوچک و متوسط را با مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

مدیر عامل بانک سپه در دومین همایش آموزشی بازاریابی حرفه ای با بیان اینکه بازاریابی باید در تمام ارکان بانک نهادینه شود ، اظهار داشت : همه کارکنان در همه رده های شغلی باید با رفتار درست و کارکرد حرفه ای خود بازاریاب بانک سپه باشند.

محمد کاظم چقازردی در دومین همایش آموزشی بازاریابی حرفه ای با رویکرد بازار سرمایه که با حضور استادان و مسئولان بازار سرمایه ، مسئولان و مدیران ارشد بانک و کارشناسان بازاریابی و کسب و کار مناطق در سالن همایش ساختمان نگین برگزار شد، گفت : این گونه همایش ها ارزش آفرین است و به تولید علم و دانش کمک می کند.

وی گفت : در همه حوزه های تخصصی همچون بانکداری روز دنیا، حاکمیت شرکتی، حسابداری داخلی و مفاهیم جدید آن، همچنین بانکداری بین الملل نیاز است تا چنین دوره هایی برگزار شود.

مدیر عامل خطاب به کارشناسان بازاریابی گفت: با تفکر و تعقل، انسان رشد پیدا می کند و بالغ می شود ، با ایده ها و افکار جدید دانش خود را عمق و توسعه دهید.

رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه طی چند سال گذشته که اداره کل بازاریابی پایه گذاری شده و شروع به کار کرده کارهای خوب و ارزشمندی انجام شده است ، تصریح کرد: این اداره کل بحث جشنواره پذیرندگان، برگزاری دوره های بازاریابی و کارهای تحقیقاتی را به خوبی به مرحله اجرا درآورده است.

وی با اشاره به اینکه اصالت و تجربه در درون نخستین بانک ایرانی موج می زند خاطرنشان کرد : بانک سپه ، بانک مدرنی است که به خوبی توانایی رقابت با سایر رقبا در ارائه سرویس ها و خدمات جدید به مشتریان را دارد.

وی با بیان اینکه ارکان نظام از بانک بزرگ سپه انتظاراتی دارد و مسئولیت هایی را برای بانک سپه تعریف کند تا در حوزه های مختلف اقتصادی ایفای نقش کند ، یادآور شد : نخستین بانک ایرانی تامین مالی پروژه های بزرگ اقتصادی و پشتیبانی از سیاست های دولت برای افزایش تولید و همچنین ایجاد اشتغال، کمک به نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده، توجه به نیاز جوانان و مشارکت در پروژه های زیربنایی و ملی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

مدیر عامل بانک سپه مشتری محوری و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های بانک سپه بیان کرد و اظهار داشت : همه تلاش مجموعه خدوم بانک سپه حضور اثرگذار و مثبت در عرصه های کلان اقتصادی کشور است.

رئیس هیئت مدیره بانک با بیان اینکه بانک ها برای حراست و حفاظت از نقدینگی خود مجبورند ، هزینه های سنگینی را متحمل شوند ، افزود: باید وضع نقدینگی را به گونه ای مدیریت کنیم که توان پاسخگویی لحظه ای به سپرده گذاران را داشته باشیم. همچنین باید سپرده گذاران را چنان نسبت به بانک مطمئن کنیم که بدانند بانک سپه بانکی با قابلیت، مستحکم ، فاقد ریسک و دارای عمق و ریشه است و منابع آنها درجای درست و مناسب سپرده گذاری شده و برای کشور مصرف می شود.
چقازردی یادآور شد : با توجه به اینکه بانک سپه نخستین و ریشه دارترین بانک ایرانی است بنابراین ساختار شکل گیری بسیاری از بانک های خصوصی از توانایی ها و تجارب این بانک بزرگ دولتی بوده است.

رئیس هیئت مدیره اضافه کرد : ریشه بزرگ ترین پروژه ها و برنامه های استراتژیک و زیربنایی کشور به بانک های دولتی و بزرگ بر می گردد.

وی همچنین به شرکت سرمایه گذاری امید اشاره کرد و گفت : این شرکت پرتفوی بزرگی دارد و در مسائل بازاریابی ، قراردادها و پروتکل ها نقش تاثیرگذاری برای بانک ایفاء می کند.

مدیر عامل با اشاره به اینکه در بازاریابی باید نیازها را شناسایی کنیم ، گفت : در بازاریابی باید با کمک گرفتن از مسائل حرفه ای و تجارب به دست آمده موقعیت امروز بانکداری را تجزیه و تحلیل کنیم.

چقازردی با بیان اینکه کارشناسان بازاریابی باید قابلیت ها و مزیت های بانک را درک کنند و هر جایی که بانک سپه حضور کمرنگی دارد آن را شناسایی کنند ، افزود : بازاریابی انتقال تجربه، دانش و ایده های جدید است ، بنابراین لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک موقعیت بانک به دنبال شناسایی و ارایه محصولات جدید و معرفی آن به جامعه باشند.

مدیر عامل درباره ارتقای جایگاه بانک سپه به بانک اول کشور افزود: باید با شناسایی نقاط قوت خود و ضعف رقبای به بانک اول کشور تبدیل شویم.

رئیس هیئت مدیره بانک در خصوص رشد اقتصادی ۷٫۴ درصد که مسئولان محترم اعلام کرده اند ، گفت : این رشد اقتصادی نشان دهنده نقش موثر نظام بانکی است و بخش اعظم و مهم آن مربوط به پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط می شود.

بحث تحقق اقتصاد مقاومتی در توجه به این بنگاه ها کاملاً مدنظر قرار گرفته است و آمارهای موجود نشان می دهد که عملکرد بانک سپه در این باره برجسته است.

وی با بیان اینکه در ابتدای اردیبهشت ۱۱۲۰ بنگاه کوچک و متوسط را با مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال تجهیز منابع کردیم ، گفت : در حال حاضر بانک سپه ۱۲۰۰ پروژه
را با ۱۱ هزار میلیارد ریال تامین مالی کرده است.

چقازردی با تاکید بر اینکه بانک سپه پشتیبان سیاست های اقتصادی دولت است و طرح های ملی را تامین مالی می کند ، خاطرنشان کرد : بانک سپه نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های استراتژیک قرارداد منعقد کرده است.

وی درباره فعالیت شعب خارج از کشور بانک سپه گفت: خوشبختانه شعب خارج از کشور بانک سپه بعد از رفع تحریم ها به نقطه ارایه خدمات مطلوب رسیده اند.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه همه همکاران بانک باید به سازمان خود تعلق خاطر داشته باشند ، افزود : باید به سازمان خود عشق بورزیم و به دنبال منافع بانک باشیم.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه فرهنگ بازاریابی باید در همه ارکان بانک نهادینه شود ، تصریح کرد : با توجه به اینکه هر استان و منطقه در بازاریابی فرهنگ و اقلیم خاص خودش را دارد بنابراین باید بازاریابی متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی آن منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد : اگر می خواهیم بانک سپه سازمانی پویا در عرصه رسالت های اجتماعی و مورد اعتماد و توجه دولت باشد باید تصویر خوب، شفاف و توام با سلامت و درستکاری از آن ارائه کنیم.

چقازردی ادامه داد : خوشبختانه با تلاش همکاران از درون بانک سپه تنها درستکاری و سلامت به چشم می خورد.

مدیر عامل درباره ارزش های بنیادین در بانک سپه افزود: نظم و انضباط، تکریم و رعایت منافع مشتریان از ارزش های بنیادین بانک سپه است که باید در بحث بازاریابی از آن بهره مند شویم.وی گفت : امیدواریم خادمان خوبی برای نظام و همچنین بانک بزرگ سپه باشیم.

میزگردهای مطرح های شده در همایش آموزشی بازاریابی حرفه ای درباره آشنایی با بازار سرمایه ، آشنایی با نهادهای اجرایی بازار سرمایه، آشنایی با ابزارهای تامین مالی و صندوق های سرمایه گذاری و راهکارهای ایجاد تعامل بانک و کسب و کارهای بازار سرمایه بود.

It's only fair to share...Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookPrint this pageEmail this to someone
  • ppahost
  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 4 =