sadri.rightel

سیم کارت رایتل جایگزین دفترچه بیمه می شود

تصویر روز: مدیرعامل شرکت رایتل از همکاری این شرکت و سازمان تامین‌اجتماعی برای اجرای طرح جانشین دفترچه‌های بیمه این سازمان خبر داد.

 مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل در نشست خبری اظهار کرد: این شرکت تا پایان آبان ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار سیم کارت فروخته است که با توجه به رقابت سنگین میان اپراتور ها رقم قابل توجهی به حساب میآید.

وی با بیان اینکه این شرکت ۱۱ هزار و ۴۰۰ نمایندگی فعال در کشور دارد افزود: فعالیت این شرکت در ابتدای امر با ارایه اینترنت پر سرعت مورد توجه عموم قرار گرفت به طوری که ۸۰ درصد مصرف‌کنندگان مربوط به بخش دیتا هستند که امید کار به حفظ این وضعیت هستیم.

مدیر عامل شرکت بااشاره به اینکه قطع تماس خطوط رایتل کمتر از ۱۰ درصد است ادامه داد: این رقم از نظر استانداردهای بین المللی قابل قبول است و تلاش می کنیم که وضعیت شبکه خود را توسعه دهیم.

وی در بخش دیگر صحبت های خود تصریح کرد: برای حذف دفترچه های بیمه با سازمان تامین اجتماعی همکاری شده است و به دنبال آن هستیم که از طریق سیمکارت رایتل یا کارت جانشین، دفترچه های معمول را حذف کنیم.

صدر گفت: این طرح اکنون به صورت آزمایشی در شهر تهران شروع شده و خدمات پزشکی و پرا کلینیکی به این صورت به مردم ارائه شده است.

وی با اشاره اینکه در این شرکت به طور کامل از مشخصات داخلی استفاده می شود اظهار کرد: در تمام بخش ها به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات رایتل از متخصصین داخلی استفاده کرده است و ما مشاوران خارجی را نیز به کار نمی گیریم.

صدری درباره وضعیت اجرای طرح رجیستری گفت: برای همکاری با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص مبارزه با قاچاق گوشی موبایل، همکاری‌های لازم به عمل‌آمده و درخواست‌های این ارگان‌ها توسط رایتل پاسخ داده شده است اما باید توجه داشت که تعداد مشترکان ما در مقایسه با دو اپراتور دیگر کمتر و تأثیرگذاری ما کمتر ملموس است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تکمیل شدن پوشش اینترنت نسل ۴ رایتل تا پایان سال اظهار داشت: این طرح در فاز جدید توسعه شبکه این اپراتور در حال انجام است و تا به امروز ۲۷۰ سایت LTE دراین‌ارتباط در تهران نصب‌شده است.

صدری وضعیت اجرای طرح ترابرد پذیری شماره موبایل را نامناسب شمرد و گفت: مشاهده‌شده که مشترکان در بخشی از مراحل ترابرد پذیری پشیمان یا ناراضی می‌شوند و به همین دلیل از ادامه مراحل انصراف می‌دهند.

به گزارش تسنیم مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با انتقاد از دامپینگ برخی شرکت‌ها در بازار دیتای موبایل گفت: دراین‌باره به رگولاتوری شکایت شد و این سازمان در این خصوص دستورالعمل‌هایی صادر کرد اما هنوز این مشکل به‌طور کامل برطرف نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *