abedzadeh

تفرقه مدیران در فرودگاه امام ما را آزار داد

تصویر روز : معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در فرودگاه امام تفرقه مدیران ما را آزار داد،‌ افزود: به دلیل تفرقه اتفاقاتی می‌افتد که منجر به تغییر و تحولاتی می‌شود.
به گزارش  تسنیم، علی عابدزاده در مراسم معارفه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: صنعت هوایی در تاریخ خاصی قرار دارد و پس از اتفاقات ۴ دهه اخیر،‌طی چند سال اخیر شرایط ویژه‌ای برای صنعت حمل‌ونقل هوایی ایجاد شده است. برجام تا حدودی برای این صنعت خوش‌یمن بوده و فضایی ایجاد شد تا تعدادی هواپیمای نو وارد کشور شود.

وی ادامه داد: طی سه چهار اخیر ایرلاین‌های اخیر در شرایط بد اقتصادی قرار داشتند، بدهی‌های سوختی مسئله‌ای بود که نقل و نبات رسانه‌ها و صدا و سیما بود. شرکت‌های هواپیمایی در پرداخت هزینه‌های جاری به مشکل خورده بودند، اما امروز چیزی به عنوان بدهی ایرلاین‌ها بابت تحویل سوخت نمی‌بینید.

وی با اشاره به توسعه حمل‌ونقل هوایی از افزایش جابجایی مسافر به‌عنوان یک شاخص در این وضعیت نام برد و افزود:‌فضای کسب و کار در حوزه هوایی بسیار گسترده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که ایرلاین‌ها به صورت ویژه حمایت دولت، مجلس و وزارت راه و شهرسازی را دارند، گفت: در حوزه فرودگاه امام خمینی (ره) و ایران‌ایر مشکلات پیچیده‌ای داریم، البته برخی از تغییر ساختارهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال تصویب در دولت است.

عابدزاده با بیان این‌که در فرودگاه امام تفرقه مدیران ما را آزار داد،‌افزود: به دلیل تفرقه اتفاقاتی می‌افتد که منجر به تغییر و تحولاتی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اولین هدف ما توسعه فرودگاه امام است، گفت: باید باندهای پروازی، رمپ‌ها و ترمینال آماده باشد و در مرحله‌های بعدی توسعه مناطق آزاد مطرح می‌شود. نباید توسعه فرودگاه را فدای توسعه منطقه آزاد کنیم، اتفاقی که برای فرودگاه پیام افتاد.

وی با اشاره به این‌که بزرگترین شهر صنعتی خاورمیانه (شمس آباد) در ۸ کیلومتری فرودگاه امام است، اظهار کرد: فرودگاه پیام برای این تاسیس شد و مصوبه مجلس را گرفت که در توسعه بار کشور خدمت انجام دهد، اما در عمل منطقه تجاری آن توسعه یافت.

در این مراسم فتاحی سرپرست سابق شهر فرودگاهی امام نیز گفت: امروز مدیرعاملی برای شهر فرودگاهی انتخاب می‌شود که از تجربه خوبی در برنامه‌ریزی و پیاده سازی آن برخوردار است که انتخاب خوبی از سوی وزیر راه و شهرسازی بوده است. حدود ۵ماه سپری شد و دوران سرپرستی دوره انتقال است. در گرید‌های مختلف،‌ساخت و ساز،‌عملیات پروازی، ترمینال و… فعالیت کردیم و سکان اصلی آنرا به سکاندار حرفه‌ای واگذار می‌کنیم. اینجا یک تیم ملی است که می‌خواهد در عرصه‌های بین‌المللی رقابت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *