taghizadeh.saipa

افزایش ظرفیت زیرساخت فروش اینترنتی در سایپا

تصویر روز: معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: در روند ثبت نام خودرو ساندرو استپ وی سایپا با ظرفیت سازی زیرساخت های IT، قابلیت ثبت نام را افزایش داد و این فرآیند به خوبی پاسخگوی حضور متقاضیان بود هرچند به دلیل مشکلات ناشی از سیستم شاپرک و درگاه بانکی، شاهد تشکیل صف در پرداخت وجه بودیم اما در نهایت، سیستم فروش انتخاب شده در بهترین شرایط و بدون کوچکترین کندی و توقف (که در دفعات قبلی شاهد آن بودیم) فرآیند خرید را برای متقاضیان تسهیل کرد.

به گزارش سایپا نیوز؛ رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، بابیان مطلب فوق گفت: پیرو اعلام آغاز شرایط پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۹۶٫۸٫۱، بار دیگر شاهد استقبال گسترده هموطنان از این محصول پرمتقاضی گروه سایپا بودیم. به طوری که نیم ساعت قبل از فعال شدن شرایط فروش، ۱۵ هزار نفر در صف خرید این خودرو در وب سایت گروه خودروسازی سایپا حضور داشتند که این تعداد در ساعت ۱۱ به بیش از ۶۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: با توجه به پیش بینی چنین استقبال گسترده ای از خودرو ساندرو استپ وی، گروه سایپا با ظرفیت سازی زیرساخت های IT، قابلیت ثبت نام بالغ بر ۵۰ هزار نفر را ایجاد کرده بود و این فرآیند به خوبی پاسخگوی حضور متقاضیان بود؛ به صورتی که در هر دقیقه ۸۰ متقاضی تمامی فرآیند ثبت نام را طی می کرد.

تقی زاده گفت: تاکنون ۶۷۳۵ نفر ثبت نام خود را کامل کرده اند و ظرفیت ثبت نام در حال اتمام است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: به جهت جلوگیری از دلال بازی و با هدف شناسایی مشتریان واقعی، در این روش برای هر کدملی، یک ثبت نام در نظر گرفته شده و خریداران دوره های پیش، امکان ثبت نام مجدد نداشته اند؛ ضمن اینکه امکان صلح به طور کامل ممنوع بوده و هیچکدام از همکاران سایپا، حق ثبت نام از سیستم فروش را ندارند.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا از استقبال گسترده هموطنان عزیز که همواره همراه و پشتیبان صنعت خودروی کشور بوده اند تشکر و قدردانی نموده و از داشتن چنین سرمایه عظیمی به خود می بالد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *