لزوم راه اندازی کمپین حمایت از تولید داخل

تصویر روز: سخنگوی وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت بر ایجاد کمپین حمایت از تولید داخل تاکید کرد.

منوچهر طاهایی گفت:باید کمپین حمایت از تولید داخل چه در رسانه ملی ، شبکه های مجازی و مدارس دخترانه و … پیگیری و کار این کمپین باید از بانوان آغاز شود.

وی اظهار کرد : خرید جنس خارجی مساوی است با افزایش بیکاری فرزندان و در زمینه فرهنگ سازی برای خرید کالای داخلی باید از اصناف و بانوان فرهنگی و خانه داران کمک بگیریم چرا که اگر در این بخش کار جدی انجام نشود تولید به همین وضعیت رکود ادامه می باید و تزریق ۱۶ هزار میلیارد تومان نقدینگی به صنایع نیز تنها آنان را مقروض تر می کند.

طاهایی تصریح کرد : باید بازدید از کارخانجات و واحدهای صنعتی و خطوط تولید برای بانوان در اولویت در نظر گرفته شود.

مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به لزوم وجود همیاران صنعت از سوی بانوان و کودکان و نوجوانان افزود : مهم ترین مساله اقتصادی ما بحث مصرف کالای داخلی است و در این زمینه مسائل فرهنگی خیلی جدیتری داریم.

وی تصریح کرد : راه حل جبران عقب ماندگی از فناوری روز واردات اجناس کامل نیست بلکه شریک تجاری شدن و استفاده از فناوری و دانش روز در همه رشته هایی است که ما عقب هستیم.

طاهایی با بیان اینکه در دولت یازدهم مبنا بر ارائه آمار شفاف و دقیق است اضافه کرد : طی هفته دولت بیشترین طرح ها در استان های کرمان ، خراسان رضوی و هرمزگان افتتاح می شود.

It's only fair to share...Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookPrint this pageEmail this to someone
  • پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × یک =