havashenasi

کاهش دوباره دما از آخر هفته

تصویر روز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در پایان هفته کاهش می یابد.

محمد اصغری در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط کشور با کاهش دما مواجه خواهند بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته قرار بود در سواحل دریای خزر بارندگی ها ادامه داشته باشد اما هر چه جلوتر می رویم از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

اصغری ادامه داد: بارندگی ها در نوشهر، بابلسر، دشت ناز، بندرگز، آمل و پل سفید ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: با توجه به رطوبت مناطق شمالی کشور انتظار می رود بارندگی ها به شکل خفیف و پراکنده ادامه داشته باشد، ضمن اینکه گیلان، بخش هایی از اردبیل، مازندران و گلستان شرایط خوبی برای بارندگی دارند. به گزارش میزان اصغری گفت: فردا روز آرامی برای بیشتر مناطق کشور است.

وی با اشاره به احتمال صدور اطلاعیه و هشدار هواشناسی در پایان هفته افزود: بارندگی برای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و با شدت کمتر برای گلستان و شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، امروز برای وقوع بارش ها در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران شرایط فراهم است و پایتخت هم برای اولین بار در روزهای آغازین پاییز شاهد بارندگی خواهد بود.

اصغری درباره شرایط آب و هوایی شرق کشور گفت: همچنان وزش باد در این مناطق پیش بینی می شود ضمن اینکه روز چهارشنبه باید منتظر موج جدید بارش ها در این نقطه از کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *