72589 975

رئیس جمهور چهارشنبه به البرز سفر می کند

تصویر روز: نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرج و استاندار البرز با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه ۲۶ آبان فرا خواندند.

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، متن پیام بدین شرح می باشد:

در آستانه سفر دکتر روحانی رییس جمهور به استان؛”آیت الله سید مهدی حسینی همدانی”نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و مهندس”سیدحمیدطهائی”استاندار البرز با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال گرم از کاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

مردم غیور و سرفراز استان البرز

تاریخ میهن اسلامیمان گواه بر آگاهی و هوشمندی شما ملت عزیز،بزرگوار دارد که در همه عرصه های خطیر و حساس در طول مدت پیروزی انقلاب شکوهمندمان حاضر و بحق با ایفای وظیفه،مسئولین و خادمان خویش را مدیون وفاداری و وقت شناسی خویش می نمائید.

که از جمله می توان صحنه های حضور پرشور در راهپیمایی ها و دفاع مقدس و تقدیم عزیزترین هایتان و انتخابات و دیگر صحنه های تاریخ ساز و به فرموده امام خلق یوم ا…. را نام برد.

همانگونه که مطلع می باشید،۲۶ آبان ماه روز چهارشنبه میزبان رئیس جمهور عزیزمان جناب”حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی” هستیم. رسم مهمان نوازی بر این است که با حضور گرمتان باز خلق حماسه ای دیگر نموده و بار دیگر با حضور شکوهمند خویش به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند(همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می کنم و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارم)؛در استقبال پرشورمان پیامی روشن به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام نمائیم.

از شما ملت شریف و سروران ارجمند خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز و همه اقشار محترم،فرهنگیان عزیز، دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان ارزشمند، روحانیون و فضلا گرامی،کسبه و اصناف محترم،ورزشکاران و قهرمانان و آحاد مردان و زنان و جوانان که دل در گرو میهن خویش دارند دعوت می شود در ساعت ۸/۳۰ صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه مخابرات واقع در میدان سپاه با تجدید میثاق آرمان های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از رئیس جمهور محترم حضور بهم رسانیم.

                      سیدحمیدطهائی                                     سیدمهدی حسینی همدانی

                       استاندار البرز                                       نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *