IMG 20161118 182107

بازدید مدیرعامل سایپا یدک از نحوه ارائه خدمات به زائران حسینی

تصویر روز: مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از نمایندگی ها و پایگاههای ثابت و سیار طرح خدمات ویژه اربعین سایپا ، بر خدمات رسانی مطلوب به تمام زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، مهندس علیشاهی گفت: با اجرای طرح خدمات و امداد ویژه اربعین گروه سایپا ، اطمینان و آرامش بیشتری برای هموطنان فراهم شده است.

وی که در حاشیه بازدید از نمایندگی ها و پایگاههای شبانه روزی امداد سایپا در استانهای ایلام و کرمانشاه سخن می گفت، تاکید کرد طرح خدمات ویژه اربعین بسیار اهمیت دارد و شرکت سایپایدک به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات تا پایان زمان بازگشت زائران را خواهد داشت.

علیشاهی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، مشکلی بابت کمبود قطعات در نمایندگی ها وجود ندارد و تا پایان زمان پیش بینی شده آماده ارائه خدمات هستیم.

مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات شبکه نمایندگی‌ها، تامین آرامش خاطر مشتریان را از هدف اصلی طرح خدمات و امداد ویژه گروه سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاشهای شبکه خدماتی این هدف محقق شده است.

وی یادآور شد: مدیرعامل گروه سایپا تاکید ویژه ای بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران محترم دارد و به همین منظور خدمات گروه سایپا با جدیت و نظارت بیشتری انجام می شود. این سفر نیز با دستور دکتر جمالی انجام شده تا در عالی ترین سطوح نظارت‌های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید با تعدادی از مشتریان به گفت و گو پرداخت و نظرات آنان را درباره نحوه و کیفیت اجرای طرح خدمات ویژه اربعین جویا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *