sandero.2

یکه تازی “ساندرو” درجاده مخصوص

تصویر روز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را در حالی منتشر کرد که بار دیگر نام ساندرو شرکت پارس خودرو از گروه سایپا در صدر این جدول می درخشد.

رنو ساندرو با کسب بالاترین امتیاز کیفی از ابتدای ورود به جدول ارزشیابی کیفی سازمان بازرسی و کیفیت ایران، برای دومین ماه متوالی به عنوان باکیفیت ترین خودروی تولید داخل شناخته شد و بار دیگر ۴ستاره کیفی را به خود اختصاص داد.

براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به آّبان ماه سال جاری خودروی رنو ساندِرو محصول جدید پارس خودرو برای دومین ماه متوالی, صدر نشین گروه قیمتی زیر۵۰ میلیون تومان شد تا شرکت پارس خودرو همچنان اولین در تولید باکیفیت ترین خودروهای بازار کشور باشد.

این خودرو در شرایطی برای دومین بار در چنین جایگاهی قرار گرفت که در گزارش مهر ماه ISQI این خودرو به عنوان اولین و تنها خودروی ۴ ستاره کیفی کشور معرفی شد.

گفتنی است؛ این خودرو در پیشرفته ترین خط تولید خودرو در کشور که در شرکت پارس خودرو قرار دارد، تولید می شود. ساندرو بر روی پلتفرم B90 رنو بنا نهاده شده که دارای پیشرانه K4M با حجم ۱٫۶ لیتر و قدرت ۱۰۵ اسب بخار است.

شایان ذکر است؛ محصولات این شرکت همواره در زمینه کیفیت پیشرو بوده و در سطح بسیار خوب قرار دارد که همین امر موجبات رضایت مشتریان شرکت پارس خودرو را فراهم کرده است. همچنین دانش مهندسی و تکنولوژی روز دنیا و نیروی انسانی کارآمد باعث شده که محصولات این شرکت خودروساز متمایز در بازار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *