najfpor.ghavamin

نجف پور: منابع بانک قوامین ۲۵ درصد بیشتر شد

تصویر روز: قائم مقام بانک قوامین از رشد ۲۵ درصدی منابع این بانک طی یک سال اخیر خبر داد و گفت : بانک قوامین توانسته است طی یک سال اخیر حدود ۲۵ درصد رشد منابع با کیفیت را محقق سازد.

به گزارش روابط عمومی بانک دکتر نجف پور قائم مقام بانک قوامین که در جریان نشست تخصصی کارشناسان توسعه بازار بانک سخن می گفت با اعلام رشد ۲۵ درصدی منابع این بانک تصریح کرد: با طرح ریزی راهبردی ، همدلی و زحمات همه همکاران خدوم توانسته ایم طی یک سال اخیر رشد قابل توجهی در منابع بانک داشته باشیم و با این رشد منابع در بخش نقدینگی نیز در موقعیت مطلوبی قرار گرفته ایم.

دکتر نجف پور در ادامه ی سخنان خود با اشاره به سند تحول راهبردی بانک افزود: یک سازمان برای کارآمدی و موثر بودن نیاز به تغییر رویکرد و تحول دارد وقطعا تحول در گرو شناخت دقیق و برنامه ریزی صحیح میسر می شود.

وی تصریح کرد: ما می توانیم با شناخت موقعیت دیروز و امروز سازمان و در نظر گرفتن چشم انداز آینده و با همکاری و پشتکار یکدیگر سند تحول را که با اولویت منافع ذینفعان بانک در بخش های مختلف منابع ، مصارف، IT و … ترسیم شده است؛ در بانک اجرایی کنیم.

قائم مقام بانک هم چنین از برنامه ریزی های جدید اعتباری در بخش اعتبارات خبر داد و افزود: در صدد هستیم با برنامه ریزی نظام مند و هدفمند در بخش اعتباری برنامه های جدیدی را با رویکرد نیاز ها و اولویت های بانکی مورد نیاز جامعه هدف طراحی و پیاده سازی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *