nerkh

قیمت سکه و دلار کاهش یافت

تصویر روز: نرخ دلار امروز در بازار تهران باز هم روند کاهشی داشت و با نرخ ۴۰۲۵ تومان عرضه شد همچنین انواع سکه طلا هم با قیمت کمتر نسبت به دیروز عرضه شدند؛ ‌کاهش نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان بود.

امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با نرخ یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان فروخته شد در حالی که دیروز‌ یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین سکه طرح قدیم امروز با نرخ یک‌میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و نیم‌سکه با نرخ ۶۲۵ هزار تومان مبادله شد در حالی که دیروز این دو نوع سکه به ترتیب‌ یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان‌ و ۶۳۱ هزار تومان فروخته شد.

امروز ربع سکه نیز با قیمت ۳۳۳ هزار تومان و سکه گرمی با نرخ ۲۰۷ هزار تومان فروخته شد در حالی که این دو نوع سکه طلا دیروز ‌‌با نرخ‌های ۳۳۹ هزار تومان و ۲۱۰ هزار تومان عرضه شدند.

امروز قیمت اونس در بازار جهانی طلا به ۱۱۵۰ دلار و ۳۰ سنت رسید در حالی که دیروز ۱۱۳۸ دلار و ۸۰ سنت درج قیمت شد. به گزارش فارس در بازار تهران هم هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱۱۴ هزار و ۸۵۵ تومان رسید در حالی که دیروز ‌با نرخ ۱۱۴ هزار و ۹۲۵ تومان به فروش رفت.

در بازار ارز نیز تا لحظه تنظیم این گزارش یک دلار آمریکا با نرخ ۴۰۲۵ تومان به فروش رفت در حالی که دیروز‌ ۴۰۹۵ تومان قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز یورو با قیمت ۴۳۱۵ تومان و درهم امارات با نرخ ۱۱۳۳ تومان عرضه شد در حالی که این دو ارز دیروز به ترتیب با نرخ‌های ‌۴۳۴۶ تومان‌ ۱۱۴۰ تومان معامله شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *