shoora 03

گام بلند بیمه ایران در راستای اقتصاد مقاومتی

تصویر روز: محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد هلدینگ چهارقلوی بیمه در راستای اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در ایران اجرا خواهد شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایسنا؛ برخی از محورهای مورد گفت و گو را در ادامه خواهید خواند؛

– مایه افتخار است که اعلام کنم برنامه من ایجاد هلدینگ چهارقلوی بیمه ایران و بزرگترین قدم در راستای اقتصاد مقاومتی است. هلدینگی که شامل شرکت های بیمه زندگی، بیمه غیرزندگی، بیمه اتکایی و نیز شرکت سرمایه گذاری است.

– این ساختار جدید در ایران برای اولین بار اجرا خواهد شد، اما در دنیا بصورت یک ساختار پذیرفته جهانی در حال اجراست را اگر بتوانیم به خوبی اجرایی کنیم می تواند این شرکت و صنعت بیمه کشور را متحول سازد.

– در این چند ماهی که بیمه ایران را تحویل گرفته‌ام، یکی از اولویت‌های بنده در این شرکت که سابقه طولانی فعالیت در آن دارم، حرکت به سمت ایجاد یک اهرم مالی و سهامداری در یک بانک خوشنام و معتبر از سوی بیمه ایران است.

– در ایران متاسفانه بیمه اتومبیل بسیار از استانداردهای جهانی عقب افتاده است. ما به جای آن که فرد را بیمه کنیم، ماشین را بیمه می کنیم! در حالی که راننده اهمیت دارد و اوست که میزان خطرپذیر بودنش و میزان ریسک گریز و ریسک پذیر بودنش باعث می شود تا حق بیمه متفاوتی را بپردازد و متاسفانه این ساختار در کشور وجود ندارد. بدنبال جا انداختن این موضوع هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *