بانک سپه فرانکفورت عضو سیستم یکپارچه پرداخت یورو در اروپا شد

تصویر روز: پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: عضو هیأت مدیره بانک سپه از عضویت شعبه فرانکفورت بانک سپه در سیستم یکپارچه پرداخت یورو در منطقه اروپا و اتصال رسمی آن به سیستم مذکور از ۱۸ بهمن سال جاری خبرداد.

 مصطفی پرتوافکنان گفت: پس از پیگیریهای مستمر از ۶ ژانویه ۲۰۱۷ شعبه فرانکفورت بانک سپه به صورت آزمایشی به سیستم یکپارچه پرداخت یورو در منطقه اروپا (SEPA) متصل و پس از نصب سیستم مذکور و کنترل های لازم و نیز آموزش کلیه پرسنل، عضویت این شعبه به سیستم یادشده مورد تأیید بانک مرکزی آلمان قرار گرفت.

وی افزود: از ۱۸ بهمن ماه سالجاری، شعبه فرانکفورت بانک سپه در فایل رسمی شبکه مذکور به عنوان عضو SEPAمعرفی خواهد شد.

پرتوافکنان گفت: شبکه SEPA نظیر شبکه ساتنا و پایا عمل کرده و جهت پرداختهای بین بانکی با بیش از ۵۸هزار بانک و شعبه عضو در سطح اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مزیت این شبکه نسبت به تارگت این است که نیازی به ارسال سوئیفت برای انجام پرداختها به بانک مرکزی آلمان را نداشته و شعبه فرانکفورت بانک سپه قادر خواهد بود از تاریخ اعلام عضویت، کلیه پرداختهای عادی بین بانکی در سطح بانکها و شعب عضو را به طور مستقیم و بدون دخالت سوئیفت به کلیه بانکهای عضو ارسال و یا دریافت کند.

عضو هیأت مدیره بانک سپه یادآور شد: از دیگر مزایای آن صدور دستور بدهکار کردن حساب صاحبان حساب نزد بانکهای عضو (با مجوز صاحب حساب) است.

وی افزود: با عضویت در شبکه یادشده شعبه فرانکفورت از مزیت سرعت بسیار بالای نقل و انتقال وجوه و عملیات بدهکار و بستانکار کردن حسابهای مربوطه برخوردار خواهد شد.

پرتوافکنان گفت: شعبه فرانکفورت مانند دیگر شعب خارجی این بانک ، در تلاش برای نصب ، استقرار و ارائه دیگر خدمات نوین بانکداری اروپا و جهان در زمینه های مالی و بانکداری بین الملل برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *