هشدار به خودروسازان چینی

تصویر روز: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: تولیدکنندگان خودروهای چینی در کشور باید کیفیت محصولاتشان را ارتقا دهند در غیر این صورت در رقابت با خودروسازان اروپایی عقب خواهند ماند.

محمد جعفری اظهار کرد: با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها شاهد آمد و رفت خودروسازان مطرح اروپایی به کشور هستیم.

وی با بیان اینکه با رفع تحریم‌ها خودروسازان داخلی دیگر بهانه‌ای برای ادامه تولید خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت ندارند، خاطرنشان کرد: حضور خودروسازان اروپایی فرصت مناسبی برای انتقال فن‌آوری و ارتقای کیفیت خودروهای داخلی است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: در چنین شرایطی تولیدکنندگان خودروهای چینی در ایران نیز برای باقی ماندن در این بازار باید نسبت به ارتقای کیفیت محصولاتشان اقدام کنند. به گزارش ایسنا وی افزود: در سال‌های گذشته یکی از دلایل موفقیت خودروسازان چینی در کسب بازار در ایران، تحریم‌های خارجی بود که البته با لغو تحریم‌ها، چینی‌ها این مزیت را از دست داده و باید در عملکرد خود تجدیدنظر کنند.

جعفری با بیان اینکه خودروسازان چینی کیفیت را فدای قیمت کرده‌اند، تصریح کرد: در این شرایط اگر خودروسازان داخلی عملکرد خود را اصلاح و کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند، مونتاژکاران خودروهای چینی نیز چاره‌ای جز این کار نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *