bank sanat

بازدید عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن از نماسازان مروارید

تصویر روز: حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن باتفاق هیئتی از مقامات استانی از جمله هاشمی نماینده مردم دهدشت در مجلس شورای اسلامی ، دیودیده رئیس سازمان صنعت و معدن استان و معاونت استاندار از شرکت نماسازان مروارید در شهرستان دهدشت استان کهیگیلویه و بویر احمد بازدید کردند.

در این بازدید که به منظور مساعدت به طرح وراه اندازی خطوط کامل تولید انجام یافت روند تکمیل طرح و مشکلات موجود در آن مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت نماسازان مروارید تولید کننده انواع آجر سفال نما و سقف و کف با ظرفیت ۶۶۰ تن در روز و بزرگترین طرح منطقه است که از سال ۸۹ تاکنون مبلغ ۱۰ میلیون یورو تسهیلات سرمایه ثابت ارزی ،مبلغ۱۱۷میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت ریالی ومبلغ ۱۲میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از این بانک دریافت کرده است.

در حال حاضرخط تولید آجر با کوره تونلی در این شرکت راه اندازی شده ودرحال تولید است و تجهیزات اساسی مورد نیاز برای راه اندازی خط دوم نیز خریداری وبه محل طرح انتقال داده شده است .

با راه اندازی کامل شرکت نماسازان مروارید برای بیش از ۲۰۰ نفر در این منطقه از کشورمان امکان اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید نیک اقبال رئیس شعبه یاسوج ، کاملی رئیس اداره ۲نظارت برطرحها ی بانک صنعت و معدن ومعاون نظارت برطرحها ووصول مطالبات شعبه یاسوج نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *