حضور مدیرعامل شرکت بیمه حافظ در همایش مکران

تصویر روز: غرفه شرکت بیمه حافظ در همایش «معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران» پذیرای مسئولان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، در این همایش عبدالرسول عطایی مدیرعامل، محمد علی آستانه عضو هیات مدیره، روح الله عظیمی سرپرست معاونت فنی، اصغرآقاپور مدیر توسعه بازار و فروش و مسوولین شعبه چابهار شرکت بیمه حافظ حضور داشتند.

در حاشیه این همایش مدیرعامل شرکت بیمه حافظ در دیدار با مدیران و مسوولین مناطق آزاد اظهار داشت: شرکت بیمه حافظ به عنوان نخستین شرکت خصوصی در مناطق آزاد و ویژه تلاش دارد همگام با توسعه این مناطق، نیازهای جدیدی بیمه ای انها را شناسایی و با ارایه خدمات و فعالیتهای جدید بیمه ای، همچنان حامی وحافظ منافع سازمانهای دولتی، غیر دولتی و علی الخصوص سرمایه گذاران، این مناطق باشد.

وی افزود: در حال حاضر چابهار و سواحل مکران در زمینه اقتصادی به ویژه ترانزیت کالا و نیز سرمایه‌گذاری‌های تجاری و صنعتی دارای توانایی بسیار بالایی است و پوشش بیمه ای این مناطق در اولویت کاری شرکت بیمه حافظ خواهد بود.

لازم به ذکر است شرکت بیمه حافظ یکی از اسپانسرهای «همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران» می باشد و این همایش نیز تحت پوشش بیمه مسوولیت مدنی شرکت بیمه حاقظ قرار گرفته است.

«همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران» با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و راه و شهرسازی، امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در چابهار از روز دوشنبه ۴ بهمن آغاز بکار کرد و تا پنجم بهمن ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *