bourse.2

نمادهای بانک تجارت و صادرات هفته آینده باز می شود

تصویر روز: نماد دو بانک تجارت و صادارات هفته آینده با تکمیل فرآیند ارسال صورت های مالی میان دوره ای و پیش بینی ها هفته آینده باز می شود.

 علی بیک زاده، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی با اعلام این خبر به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) گفت: بانک تجارت صورت مالی دوره ۶ ماهه و پیش بینی جدید را اعلام کرد با ارسال صورت مالی دوره ۹ ماهه آماده بازگشایی در ابتدای هفته آینده است.

وی در ادامه افزود : بانک صادرات نیز با تکمیل فرآیند ارسال صورت های مالی میان دوره ای آماده بازگشایی می شود. بیک زاده تصریح کرد : برنامه سازمان بورس و اوراق بهادار بازگشایی همزمان این دو نماد در هفته آینده است.

بانک تجارت یک قدم دیگر به بازگشایی نماد نزدیک شد

بانک تجارت با پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی یک قدم دیگر به بازگشایی نماد نزدیک شد.

بر مبنای اطلاعات دریافتی از بانک تجارت پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ با سرمایه ۴۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۹۳ زیان به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام شده است.

این گزارش بدون تغییر نسبت به گزارش پیشین اعلام شده است. یادآوری می شود، بانک تجارت به همراه بانک های ملت و صادرات از اواخر تیر دور از تابلوی معاملات بوده است.

روز گذشته بانک ملت پس از توقف طولانی مدت از تابلوی معاملات، بازگشایی شد و پیش بینی بانک تجارت نیز با ارائه این گزارش خود را برای بازگشت به تابلوی معاملات آماده کند.  به گزارش تصویر روز به نفل از صدا و سیما همچنین این نماد برای بازگشت به تابلوی معاملات باید گزارش عملکرد ۹ ماه را نیز منتشر کند.

نماد بانک تجارت در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال جاری متوقف شد.  این نماد در زمان توقف در قیمت ۱۰۰۴ ریال قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *