بهترین گوشی های زیر ۱ میلیون + عکس

تصویر روز: می خواهیم در این گزارش گوشی هایی رو به شما معرفی کنیم که بهترین دوربین‌ها را برای عکاسی و فیلم‌برداری دارند.
گوشی‌های هوشمند امروزه جز جداناشدنی زندگی ما شده‌اند. این گوشی‌ها همانطور که از نامشان پیداست، امکانات و قابلیت‌های بسیاری را در خود جای داده‌اند. به گزاش باشگاه خبرنگاران ، یکی از این قابلیت‌ها دوربین است. با پیشرفت تکنولوژی، دوربین گوشی‌های هوشمند نیز پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. برای بسیاری از کاربران، دوربین تلفن‌ همراه اهمیت زیادی پیدا‌ کرده‌ است. به قول معروف بهترین دوربین، دوربینی است که همیشه همراهتان باشد و این همان علت اهمیت یافتن دوربین تلفن‌های همراه است.
در این گزارش قصد داریم مشاوره‌ای متفاوت را ارائه دهیم. بدین صورت که در قیمت‌های مختلف، گوشی‌هایی را معرفی نماییم که بهترین دوربین‌ها را برای عکاسی و فیلم‌برداری دارند. بدیهی است که هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی را در نظر گرفته‌ایم. همچنین به سایر قابلیت‌های یک گوشی هوشمند نیز توجه کرده‌ایم اما همان‌طور که در عنوان پیداست اولویت با دوربین است. در ادامه با ما همراه باشید.
HTC Desire 526g
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
اولین و ارزان‌ترین گوشی این لیست محصول اچ‌تی‌سی است. دیزایر ۵۲۶G مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. این دوربین می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p یا همان فول اچ‌‌دی و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. فلاش ال‌ای‌دی، پانوراما، عکاسی HDR و فوکوس اتوماتیک را نیز داراست. دیزایر ۵۲۶G یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی دارد که کیفیت عکس های آن خوب و توانایی فیلمبرداری اچ‌دی دارد.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم کارته بودن (شبکه ۳G)، صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، حافظه داخلی ۸/۱۶ گیگابایت و حافظه RAM یک گیگابایتی، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
توجه: مدل پلاس دیزایر ۵۲۶G نیز موجود است که تمام مشخصات آن با نسخه معمولی یکی است و تنها تفاوتشان در پردازنده‌ آن‌هاست. مدل پلاس پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز و البته قیمت بالاتری دارد.
قیمت حدودی: ۳۸۰ هزار تومان
ZTE Nubia Z5s mini NX403A
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
دومین گوشی این لیست محصول کمپانی چینی زدتی‌ای است. این کمپانی که به تازگی و جدی وارد بازار کشورمان شده، یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلفن همراه چین است؛ که البته ممکن است مورد پسند همه نباشد. نوبیا Z5s مینی مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. فلاش ال‌ای‌دی، فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره، پانوراما و عکاسی HDR از امکانات دوربین این گوشی هستند. همچنین نوبیا Z5sمینی یک سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به تک سیم کارته بودن (شبکه  ۴G)، صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی اچ‌دی، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و حافظه RAM دو گیگابایتی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۰۰ با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت حدودی: ۴۶۰ هزار تومان
Huawei honor 4C
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
سومین گوشی عکاس این بازه آنر ۴C نام دارد. آنر ۴C مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.
این دوربین امکانات متنوعی نظیر عکاسی و فیلمبرداری همزمان، فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره، پانوراما و عکاسی HDR را داراست. آنر ۴C یک سلفی ۵ مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری اچ‌دی هم دارد.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم کارته بودن (شبکه ۳G)، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، حافظه داخلی ۸ گیگابایت و حافظه RAM دو گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای HiSilicon با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و باتری ۲۵۵۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت حدودی: ۴۸۰ هزار تومان
HTC Desire 820s
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
چهارمین گوشی عکاس دیزایر ۸۲۰s ساخت اچ‌تی‌سی است. این گوشی مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. فلاش ال‌ای‌دی، فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره، عکاسی پیاپی، پانوراما و عکاسی HDR از امکانات دوربین دیزایر ۸۲۰s هستند.
اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود، دیزایر ۸۲۰s یک سلفی واید (گسترده) ۸ مگاپیگسلی دارد که عکس های آن کیفیت بسیار خوبی دارند. همچنین می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم کارته بودن (شبکه ۴G)، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت اچ‌دی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و حافظه RAM دو گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت حدودی: ۷۰۰ هزار تومان
Microsoft lumia 640 XL LTE
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
پنجمین گوشی این بازه لومیا ۶۴۰XL محصول کمپانی مایکروسافت، یک گوشی ویندوز‌‌فونی است. لومیا ۶۴۰XL مجهز به لنز کارل زایس با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل است که توانایی ثبت فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد. لنز کارل زایس این گوشی با سایز ۱٫۳ اینچ توانایی ثبت عکس های بسیار باکیفیتی را داراست.
همچنین این گوشی یک سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم کارته بودن (شبکه ۴G)، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت اچ‌دی، حافظه داخلی ۸ گیگابایت و حافظه RAM یک گیگابایتی، پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت حدودی: ۷۸۰ هزار تومان
HTC Desire 826
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
هفتمین گوشی عکاس این لیست، باز هم محصول اچ تی سی است! دیزایر ۸۲۶ یک عکاس به تمام معناست؛ این گوشی مجهز به دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یکی در پشت دستگاه و دیگری جلوی آن مخصوص سلفی بازان است.
دوربین عقب قابلیت هایی نظیر فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلمبرداری ۷۲۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، عکاسی و فیلمبرداری همزمان، پانوراما، فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره و عکاسی HDR را داراست.
دوربین سلفی هم توانایی فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم کارته بودن (شبکه ۴G)، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی باکیفیت فول اچ‌دی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و حافظه RAM دو گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس چهار هسته ۱٫۷ و چهار هسته ۱ گیگاهرتزی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت: ۸۰۰ هزار تومان به بالا
Sony Xperia Z1
بهترین گوشی های زیر 1 میلیون تومان با قابلیت بهترین عکاسی
آخرین و بهترین گوشی عکاس این قسمت اکسپریا Z1 پرچم‌دار سابق سونی است. پرچم‌داری که با گذشت زمان و ورود پرچم‌داران جدید از دور خارج و کمی قدیمی شده‌ است؛ اما هم‌چنان حرف‌هایی برای گفتن دارد. دوربین یکی از آن‌هاست که از قضا ما در‌این نوشته به‌دنبال آن هستیم. اکسپریا Z1 مجهز به یک لنز ۲۰٫۷ مگاپیکسلی است که هیچ حرفی را برای گفتن باقی نمی‌گذارد! فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره، تثبیت کننده تصویر، عکاسی HDR، فیلم‌برداری HDR و پانوراما از جمله امکانات دوربین این گوشی هستند.
اما اگر از علاقه‌مندان عکس سلفی هستید، Z1 شما را ناامید خواهد‌ کرد. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۲مگاپیکسل دارد که عکس‌های چندان مطلوبی نمی‌گیرد. اما می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند که رضایت بخش است.
از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به تک سیم کارته بودن (شبکه ۴G)، صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و حافظه RAM دو گیگابایتی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.
قیمت حدودی: ۹۴۰ هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *