photo 2017 02 17 18 55 41

صالحی نیا: سایپا دیزل آینده روشنی دارد

تصویر روز: معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه سایپا دیزل، ضمن بازدید از محصولات نمایش داده شده این شرکت در جریان آخرین وضعیت تولید خودروهای تجاری قرار گرفت و وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل را نویدبخش آینده ای روشن دانست.

در این بازدید که مهندس قناتی مدیر کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت و مهندس جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشت،وضعیت کنونی و آتی تولید و فروش خودروهای تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مهندس تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپادیزل،نیز با بیان گزارشی از تولید خودروهای تجاری در این شرکت گفت: با توجه به ارتباطات مناسب و همکاری مستمر با شرکای اروپایی مطرح نظیر ولوو سوئد و رنو فرانسه،در سال آتی شاهد شرایط مناسب و روشنی در سایپادیزل خواهیم بود.

مهندس صالحی نیا نیز پس از توضیحات ارائه شده،روند تولید و فروش خودروهای تجاری را در سایپادیزل موفق خواند و افزود: استقبال مردم و پیش فروش بیش از ٢٣٠٠ دستگاه از خودروهای ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و پیش بینی افزایش این آمار در سال آتی؛ نویدبخش دگرگونی و تغییرات قابل ملاحظه در بازار خودروهای سنگین است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت؛ معدن و تجارت گفت: وضعیت تولید و عرضه خودروهای تجاری در سایپادیزل نویدبخش آینده ای روشن است. گفتنی است، شرکت سایپادیزل بعنوان با کیفیت ترین خودروساز تجاری کشور،حضوری فعال و چشمگیر در نمایشگاه خودرو تهران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *