ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی واحد ۶ فرهنگ و هنر

تصویر روز: رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۶ اعلام کرد : این دانشگاه بدون آزمون در رشته های کاردانی و کارشناسی نسبت به ثبت نام علاقه مندان اقدام می نماید .

دکتر فرشاد فروتن با بیان این مطلب افزود : ثبت نام دوره های کاردانی تا روز چهارشنبه ۲۰ بهمن سال جاری ادامه دارد . داوطلبین می توانند جهت اطلاعات بیشتر به اطلاعیه سازمان سنجش در قسمت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند .

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد ۶ گفت : در این دانشگاه دانشجویان مقطع کاردانی می توانند در رشته های خبرنگاری – روابط عمومی – امور فرهنگی – مدیریت کسب و کار – معماری داخلی – هنرهای تجسمی شامل عکاسی ، گرافیک و نقاشی ایرانی – مترجمی زبان انگلیسی شامل آثار دیداری و شنیداری و آثار مکتوب و متون رسمی به تحصیل بپردازند .

وی ادامه داد : در این مرکز رشته های کارشناسی نیز با ارائه رشته های نقاشی ایرانی – نقاشی – مربی هنر و کودک – گرافیک تصویری و پوستر و نشانه پذیرای دانشجویان خواهد بود .

فروتن اظهار داشت : این مرکز با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات آموزشی از مراکز اولیه علمی و کاربردی می باشد که با بهره گیری از اساتید خبره و مجرب کادر آموزشی با تجربه تلاش بر ارائه خدمات آموزشی نوین و متعالی داشته و در فضای علمی و عملی بستر مناسبی را برای تحصیل و کسب علم دانشجویان فراهم خواهد آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *