bimeh sarmad

تقدیر از نمایندگان و بیمه‌گذاران برتر بیمه سرمد

تصویر روز:  به دنبال برگزاری جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد، از نمایندگان و بیمه‌گذاران برتر این شرکت تجلیل شد.

با معرفی کارگزاران، نمایندگان یا بیمه‌گزاران برتر بیمه سرمد، طی مراسمی در حضور مدیران این شرکت، از این افراد تجلیل و جوایز و تقدیرنامه‌هایی به ایشان اهدا شد.

در این مراسم، مدیران، روسای شعب و نمایندگان بیمه سرمد، در خصوص اهمیت توجه به بیمه‌های زندگی به عنوان محصول استراتژیک بیمه سرمد به گفت و گو پرداختند و ضمن بررسی موانع و مشکلات پیش روی شبکه فروش، جهت بهبود شرایط فعالیت در این حوزه، تبادل نظر کردند.

در جریان این جشنواره، زهرا صلاحی و احمد صادقان به عنوان نمایندگان برتر شعبه سرو، علی ملک ثابت، فرشته ابراهیمی و مریم بندرآبادی به عنوان نمایندگان برتر شعبه کویر و زهرا عیسی‌پور به عنوان کارگزار برتر شعبه امیرکبیر شناخته شدند. در شعبه چهارباغ نیز زهرا مهدی‌زاده‌کاشی به عنوان نماینده برتر و حمیدرضا اخباری، به عنوان بیمه‌گذار برتر معرفی شدند.

جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری در مرداد ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده و در تاریخ ۱۳ آذر ماه، مصادف با روز بیمه به کار خود پایان داده بود. با پایان یافتن این جشنواره، شرکت بیمه سرمد ضمن اهدای خودرو پژو ۲۰۶ به برنده این دوره، جوایزی را به نمایندگان و بیمه‌گذاران برتر جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *