تقدیر معاون وزیر از اداره ورزش و جوانان البرز

تصویر روز: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به جهت برگزاری باشکوه جشن رویداد جوانی از اداره کل استان البرز تقدیر کرد.

 مهندس رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که در جشن رویداد جوانی استان البرز حضور داشت، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری مراسم های باشکوه خصوصا در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد مختلف، علاوه بر این که باعث تخلیه هیجانات و ایجاد فضای شادی و نشاط در بین جوانان و جامعه می شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی را نیز کاهش خواهد داد.

وی با بیان این که ایجاد شادی و نشاط در جامعه یکی از بزرگترین شاخص های خدمت است گفت: کسانی که برای ایجاد این فضا و دادن شور، انرژی و امید به مردم تلاش می کنند قطعا رضایت خداوند را جلب کرده و خدمت به جامعه و جوانان را به بهترین نحو انجام داده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تندروی ها و کژفهمی ها را یکی از آفت های آسیب زننده به کشور معرفی کرد و افزود: من به عنوان مسئول امور جوانان در دولت از برگزاری این گونه جشن ها که با حفظ تمامی ارزش های واقعی نیز همراه است حمایت کرده و به قاطعیت می گویم دولت تدبیر و امید اجازه نخواهد داد برخی با تندوری و کژ فهمی حق شادی و نشاط مشروع را از جوانان سلب کنند.

مهندس رستمی ادامه داد: جوانان حق دارند با نسل ما تفاوت داشته و متفاوت فکر کنند و نسل اول انقلاب نیز می بایست این تفاوت ها را درک کرده، به رسمیت شناخته و برای آن احترام قائل شود.

وی با بیان این ایجاد فضای سرزندگی و نشاط در جامعه، تفکر و راه حقیقی امام خمینی (ره) بود، عنوان کرد: جوانان و خصوصا رای اولی ها می بایست با حضور پرشور در پای صندوق های رای نگذارند برخی باورها و افراط گری های خود را به پای امام و انقلاب نوشته و نظام را به نام خود مصارده کنند.

این مسئول تاکید کرد : امروز برجام به فرجام رسیده است اما در روزهای پیش رو کشور یک برجام داخلی در پیش دارد و آن انتخابات است و هر کدام از شما جوان‌ها یک ظریف هستید و رای شما سرنوشت ساز است. شما جوان‌ها قرار است مجلسی را تشکیل دهید که آرمان امام (ره) بود. البته نه مجلسی که در آن برخی با تندروی و فحاشی به انقلاب ضربه بزنند، مجلسی که از نمایندگانی معتدل، با تدبیر، با اخلاق و کاردان تشکیل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: همه چیز می بایست در چارچوب قانون برای ایجاد انگیزه جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انجام شود.

وی ادامه داد: ما نیاز داریم آزادی‌های به حق اجتماعی را در جامعه تمرین کنیم بدون آن که تندروی داشته باشیم و رفتارهای غیر اخلاقی انجام دهیم و امام خمینی(ره) اعتقاد زیادی به جوانان داشت و با احترام با آنان سخن می‌گفت که این موضوع باید سرلوحه کارهای ما مسئولان قرار بگیرد.

مهندس رستمی در پایان تصری کرد: ما نیاز داریم آزادی‌های به حق اجتماعی را در جامعه تمرین کنیم بدون آن که تندروی داشته باشیم و رفتارهای غیر اخلاقی انجام دهیم و امام خمینی(ره) اعتقاد زیادی به جوانان داشت و با احترام با آنان سخن می‌گفت که این موضوع باید سرلوحه کارهای ما مسئولان قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *