1396021601415851910743134

بهترین زمان ورزش در فصول مختلف

تصویر روز: یک متخصص طب سنتی وزارت بهداشت در خصوص بهترین زمان ورزش برای افراد اظهار داشت: بهترین زمان برای ورزش در فصل‌ها: بهار (اواسط روز)، تابستان (ابتدای روز) و زمستان (اول یا آخر روز در مکان گرم) است.

به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم، دکتر قربانی‌فر، ۶ اصل ضروری برای اصلاح سبک زندگی را آب و هوا، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، خواب و بیداری، حرکت و سکون، امراض نفسانی، احتباس و استفراغ عنوان کرد و اظهار داشت: اصولی که نام برده می‌شوند، اصول اساسی هستند که اگر با شرایط فرد و زندگی فردی هماهنگ باشند زندگی سالم و سلامتی را به‌همراه خواهند داشت.

دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران همچنین در نخستین دوره آموزشی صنف عطاران در خصوص اصل حرکت و سکون یادآور شد: حرکت خروج ماده از قوه به فعل و سکون باقی ماندن ماده در همان حال است.

وی یادآور شد: اثرات و فواید ورزش بر بدن شامل دفع بیماری‌های مادی، تقویت حرارت غریزی، بهبود هضم، جذب بیشتر غذا توسط اندام‌ها، استحکام مفاصل و اندام‌ها، تقویت قوای بدنی، دفع بهتر مواد زائد بدنی و باز شدن روزنه‌های پوست است.

قربانی‌فر در خصوص بهترین زمان ورزش برای افراد اظهار داشت: بهترین زمان برای ورزش در فصل‌ها: بهار (اواسط روز)، تابستان (ابتدای روز) و زمستان (اول یا آخر روز در مکان گرم) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *