ساخت بزرگترین مرکز انستیتو کانسر در سازمان تامین اجتماعی

تصویر روز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی سلامت محور است و به بهداشت و سلامت مردم توجه ویژه ای دارد، گفت: بزرگترین مرکز انستیتو کانسر در سازمان تامین اجتماعی احداث می شود.

دکتر سیدتقی نوربخش در اولین سمینار ملی سارکوم (تومور سرطانی که در استخوان ها رشد می کند) که در بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی اولین وبزرگترین انستیتو کانسررا در یزد افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان این که در ساخت مرکز انستیتو کانسر تامین اجتماعی از چند کشور خارجی نیز استفاده شده است، خاطر نشان کرد: عملیات طراحی این مرکز پایان یافته و ساخت آن آغاز شده است و در ۳ سال آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر نوربخش اظهار داشت: به نظر می رسد کشور ما در این زمینه هنوز به پیشرفت مورد نظر دست نیافته است به همین دلیل سازمان تامین اجتماعی به دنبال بهره برداری از بزرگترین مرکز انستیتو کانسر است.

در ادامه این سمینار، دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: این بیمارستان اولین مرکز سازمان تامین اجتماعی است که مرکز آموزش و تحقیقات زانو و طب ورزشی را راه اندازی کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری سمینار سارکوم شاهد پیشگیری و درمان بیماران در این بخش باشیم. گفتنی است اولین سمینار ملی سارکوم ۲۹ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری در بیمارستان میلاد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *