6566 635721392155240001 s

تمهیدات شهرداری برای برگزاری روز جهانی قدس

تصویر روز: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب به اهم برنامه های شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و گفت:ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرداری تهران با هفت کمیته(کمیته ارزیابی، کمیته نگهداشت، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، کمیته حمل و نقل و ترافیک، کمیته ایمنی و بحران، کمیته درمان، کمیته امور مناطق و رفع سد معبر) و ۲۷ کارگروه فعالیت خود را آغاز کرده است.
یزدانی با بیان این که فضاهای محیطی شهر تهران توسط سازمان زیباسازی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس آماده سازی می گردد، گفت:تهیه و نصب بنر در سطح شهر با همکاری مناطق ۲۲ گانه و در اطراف دانشگاه تهران، تهیه و نصب بنر در سطح شهر بر روی بیلبوردها و سازه های پرتابل، تبلیغات محیطی در تلویزیون های شهری و تامین و استقرار سرویس های بهداشتی پرتابل در محل های تعیین شده و … از جمله برنامه های این سازمان است.
وی در ادامه افزود: جمع آوری نخاله و ضایعات فضای سبز باغچه های اطراف دانشگاه تهران، واکاری فضای سبز محدوده دانشگاه تهران و… از جمله اقداماتی است که توسط سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که پاکسازی و انجام رفت و روب مسیرهای منتهی به مراسم قبل، حین و بعد از مراسم توسط سازمان مدیریت پسماند انجام می شود، گفت:پاکسازی و نظافت محدوده خیابان انقلاب و دانشگاه تهران و در همین راستا محدوده اطراف مصلی به چهار پهنه تقسیم بندی شده است و ناظرین سازمان مدیریت پسماند در دو بخش نظافت و پاکیزه سازی مکانیزاسیون خدمات شهری و جمع آوری پسماند خشک در پهنه ها انجام وظیفه خواهند نمود.

استقرار نیروها، تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در نقاط پیش بینی شده

وی تصریح کرد:سازمان آتش نشانی نیز با شناسایی نقاط ناایمن و اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع ناایمنی با استقرار نیروها، تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در نقاط پیش بینی شده تمهیدات لازم را به کار خواهد گرفت.
یزدانی ادامه داد:با برنامه ریزی های انجام شده، شرکت شهربان و حریم بان نیز برای جلوگیری از هر گونه بساط گستری در نقاط و پهنه های تعیین شده مستقر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:شرکت شهر سالم نیز با استقرار تیم های پزشکی و متخصص و مجهز به۲۰ تخت اورژانس و بستری موقت و نیز بخش های جراحی سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه جهت موارد اضطراری و استقرار آمبولانس در کلینیک منطقه ۶ و سایر نقاط اعلام شده به خدمات رسانی از ساعات ابتدایی مراسم تا پایان مراسم می پردازند.
معاون شهردار تهران با بیان این که برای تسهیل در تردد و جابجایی شهروندان عزیز از تمامی مدل های حمل و نقل عمومی برای خدمات رسانی استفاده خواهد شد، گفت:شرکت واحد اتوبوسرانی با تامین اتوبوس های مورد نیاز در سطح شهر تهران به شرکت کنندگان راهپیمایی روز قدس خدمات رسانی می کند و در همین راستا ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین و تک کابین به محل های تعیین شده اعزام و تعدادی نیز دپو می شوند که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه به جابجایی شهروندان عزیز می پردازند.
وی به مبادی سرویس رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت:چهارراه تهرانپارس – میدان آزادی – خراسان– پایانه خاوران- شهرک شهید بروجردی – ۱۳ آبان (پیروزی) – میدان رسالت- میدان تجریش- میدان نبوت- فلکه اول و دوم تهرانپارس- حکیمیه – شهرک شهید محلاتی– جماران- لویزان – میدان راه آهن – بازار دوم نازی آباد– ابوذر- جلیلی – خزانه بخارایی – میدان صادقیه– شهرک شهید باقری – میدان آذری- یافت آباد – شهرک ولیعصر(‌عج) – تهرانسر– اکباتان – فلکه دولت آباد-۱۳آبان (رجایی) -خانی آباد- شهر ری از جمله نقاطی هستند که به جابجایی راهپیمایان عزیز می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *