000alborz1

بانک ملت در رجایی شهر شعبه زد

تصویر روز: سی و نهمین شعبه بانک ملت استان البرز با حضور محمد علی خادمی مدیر امور ناحیه یک و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان به صورت رسمی گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمدعلی خادمی مدیر امور ناحیه یک این بانک در مراسم افتتاح شعبه توحید رجایی شهر که با حضور فرشاد جهاندیده مدیر شعب استان البرز، زرگر مدیر کل اقتصادی استانداری البرز، مهندس رضوی مدیر کل امور روستایی، ولی پور معاون مدیر کل امور روستایی استان البرز، تعدادی از مشتریان و جمعی از کسبه محل برپا شد، با اشاره به ظرفیت های استان البرز گفت: کرج دومین شهر پرجمعیت کشور است و استان البرز در نرخ رشد جمعیت با بیش از چهار میلیون نفر رتبه اول را دارد.
وی افزود: بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک تجاری کشور، با ایجاد شعبه های جدید در استان البرز، دسترسی مردم را به خدمات شایسته بانکی در این استان تسهیل می کند و در همین راستا امیدواریم چهلمین شعبه بانک ملت در مهرشهر هم به زودی افتتاح شود.
خادمی با اشاره به این نکته که در ایران، بازار پول پر رونق تر از بازار سرمایه است و نظام بانکی بار تامین بیش از ۸۰ درصد سرمایه گذاری در کشور را بر عهده دارد، تاکید کرد: افتتاح شعبه جدید بانک ملت در منطقه رجایی شهر می تواند به این امر کمک کند.
وی اظهار امیدواری کرد که با حضور کارکنان خوب و شایسته در شعبه توحید رجایی شهر، این شعبه با رشد مطلوبی رو به رو شود.
مدیر امور ناحیه یک بانک ملت اضافه کرد: در دولت جدید عمده تمرکز دولت روی مسائل اقتصادی خواهد بود و طبیعتاً بانک ها به خصوص بانک ملت هم نقش بزرگ و پر رنگی را در این میان خواهند داشت.
خادمی، پرداخت تسهیلات ضربتی ازدواج را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بانک ملت پرداخت ۷۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج را در این طرح تقبل کرده است و امیدوارم با همکاری تمامی شعب و کارکنان، بانک بزرگ ملت در این زمینه نیز همچون گذشته موفق بوده و به اهداف بزرگ خود برسد.
خادمی همچنین با اشاره به موفقیت آمیز بودن برگزاری مجمع بانک و مدیریت و هدایت صحیح نقدینگی در اقتصاد کشور افزود: امروزه ۲۲ درصد سهم درصد نقدینگی در بانک ملت متمرکز است و برگزاری مجمع عمومی سالیانه مربوط به سال مالی ۹۵ و تایید صورت های مالی از سوی بانک مرکزی و تصویب آن از سوی سهامداران، نشان دهنده شفافیت بانک و درست عمل کردن کارکنان است.
وی با بیان این نکته که بانک ملت به کارکنان حرفه ای و پر تلاش خود افتخار می کند، یادآور شد: ارائه صحیح و به موقع خدمات بانکی به مردم، تأمین نیازهای ضروری و پرداخت تسهیلات خرد مورد تاکید مدیریت عالی بانک است.
فرشاد جهاندیده، مدیر شعب استان البرز هم در این مراسم از تعامل و همکاری مدیریت ارشد بانک ملت برای صدور مجوز افتتاح شعبه در منطقه رجایی شهر قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این شعبه بتواند نیازهای مالی مردم این منطقه را مرتفع کند.
زرگر مدیرکل امور اقتصادی استانداری استان البرز هم با قدردانی از عملکرد بانک ملت در استان البرز گفت: بانک ملت در قدر مطلق پرداخت تسهیلات در سال گذشته رتبه اول در استان را به خود اختصاص داده و بیشترین مشارکت را در پرداخت تسهیلات بخش صنعت و تولید و رتبه دوم را در پرداخت اعتبارات اقتصاد مقاومتی از آن خود کرده است.
وی از مدیران ارشد بانک ملت بواسطه تعامل در امر تسریع پرداخت تسهیلات ازدواج و صدور اطلاعیه طرح ضربتی در این خصوص قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *