Akbari mehr iran

۵۰ درصد منابع مالی در تهران گردش دارد

تصویر روز: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، توجه به نقدینگی و مطالبات را دو بال اساسی در پیشبرد امور دانست.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در جلسه هم اندیشی با روسای شعب استان تهران ضمن تبیین سیاست های اعتباری و اهداف تدوین شده برای سال جاری بر توجه ویژه کارکنان صف و ستاد به حجم نقدینگی و نسبت مطالبات شعب تاکید کرد.

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت و برخی روسای ادارات مرکزی به همراه سلطانیان مدیرشعب استان تهران و روسای شعب و دوایر ستادی استان در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

در این جلسه، تلیکانی طی سخنانی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه بانکداری خرد و با رویکرد تجمیع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نیازمندان و اقشار کم درآمد فعالیت می نماید که طی یک دهه فعالیت موثر خود گام های شایسته ای در راستای توانمندسازی و بهبود معیشت مردم برداشته است.

وی با اشاره به بالا بودن گردش و حجم نقدینگی در استان تهران و تاکید بر پتانسیل و ظرفیت های پولی و بانکی این استان افزود: از روساء و پرسنل شعب استان تهران به لحاظ اینکه بالغ بر ۵۰ درصد منابع مالی در تهران گردش دارند، توقع بیشتری است تا با فعالیت و اقدامات ارزنده سهم بیشتری از بازارهای هدف را تصاحب کنند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر خدمات قابل ارائه بانک در خصوص حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری اظهار داشت: این بانک علاوه بر ارائه سرویس ها و خدماتی که سایر بانک های شبکه بانکی کشور ارائه می دهد به حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری مشتریان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد کمتر از چهاردرصد اعطا می کند که با استفاده از این مزیت ها می توان جامعه هدف بانک را گسترش داد.

در ادامه، مرتضی اکبری با اشاره به کسب مقام نخست مدیریت شعب استان تهران در جذب منابع قرض الحسنه از ابتدای سال تاکنون بیان داشت: به دلیل ظرفیت های موجود در استان تهران، سطح انتظارات از شعب متفاوت است. این توقع از همکاران وجود دارد که با تمامی تلاش و انگیزه به تحقق اهداف بانک کمک کنند.

وی افزود: طی ۴ ماه ابتدای سال جاری با تلاش مجموعه مدیریت شعب تهران، منابع استان نسبت به پایان سال ۹۵ با ۶۰ درصد رشد همراه بوده و رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به کنترل مصارف و توجه به نسبت معوقات شعب تصریح کرد: تمامی کارکنان به ویژه روسای شعب باید توجه داشته باشند که حجم نقدینگی کاهش نیابد و میزان معوقات و مطالبات بانک نیز افزایش پیدا نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *