bank saderat

ساخت بیمارستان۴٠٠ تخت خوابی با حمایت بانک صادرات

تصویر روز: معاون اعتباری بانک صادرات ایران از پروژه ساخت بیمارستان ۴٠٠ تختخوابی میلاد که از سوی این بانک تامین اعتبار شده است، بازدید کرد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان در سفر به استان آذربایجان غربی در بازدید از طرح ها و پروژه هایی که با منابع این بانک تکمیل شده و یا در حال ساخت هستند، گفت: افزایش تولید و اشتغال از جمله رویکردهای بانک در بخش اعتباری است، در این راستا پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در اولویت برنامه های بانک قرار داده شده است که عملکرد موفق این بانک در سال گذشته موجب شده تا حدود ١۵ هزار بنگاه اقتصادی ضمن بهره مندی از منابع مالی بانک صادرات ایران مجدداً در مدار تولید قرار گیرند.
وی افزود: علاوه بر توسعه بنگاه های کوچک و متوسط که نقش اساسی در افزایش تولید و اشتغال دارند، توجه به طرح های کلان اقتصادی که می توانند رفاه اجتماعی به همراه داشته باشند را هدف گذاری کرده ایم و در این رابطه تأمین منابع مالی مورد نیاز برای ساخت بیمارستان میلاد در ارومیه را در برنامه های بانک قرار داده ایم .
یوسفیان تصریح کرد: با ساخت و تکمیل پروژه یاد شده می توان ضمن صرفه جویی در هزینه های درمانی شهروندان غرب کشور، شاهد ارتقاء رفاه و آسایش آنان نیز باشیم.
شایان ذکر است؛ بیمارستان میلاد ارومیه که با اعتبار۴۵۰ میلیارد ریالی این بانک ساخته می شود، ۴٠٠ تختخوابی است و در دو فاز مطابق با استانداردهای روز جهان به بهره برداری می رسد، با توجه به اهمیت توریسم درمانی و همجواری این استان با کشورهای عراق، ترکیه و … می توان در کنار ارائه خدمات درمانی به هموطنان، شاهد افزایش درآمدهای این بخش نیز باشیم.
گفتنی است یوسفیان در این سفر از بیمارستان شمس و کارخانه سیمان خوی نیز که با منابع مالی این بانک تکمیل و به بهره برداری رسیده اند بازدید کرد.

1 thoughts on “ساخت بیمارستان۴٠٠ تخت خوابی با حمایت بانک صادرات

  1. تخت خواب پاسخ

    سلام . ممنون از سایت خوبتون. خیلی بابت این خبر خوشحال شدم.اکثر بیمارستانا تخت خواب خالی برای مریضای بدحال ندارن و این خیلی موضوع ناراحت کننده ای هستش. ایشالا هیچکی از کناربیمارستانم ردنشه چه برسه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *