66

راه اندازی اولین شرکت ریسک و ایمنی توسط بیمه تجارت نو

تصویر روز: مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: در استان اردبیل شعب بیمه تجارت نو آغاز شده و به نمایندگی های فعال واگذار می شود.

سید محمد عباس زادگان در نشست خبری با خبرنگاران به منظور فرا رسیدن روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه اولیه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان تشکیل یافته که این شرکت یکی از بالاترین میزان سپرده ها برای آغاز به کار در حوزه صنعت بیمه را دارد که این موضوع سبب شده این شرکت قدرت پرداخت بسیار بالایی در حوزه خسارت بیمه داشته باشد.
وی افزود: بیش از یک سال فعالیت توانگری این بیمه در رتبه درجه یک قرار گرفته و قراردادهای جدیدی از جمله پوشش بیمه پالایشگاه جدید آبادان، خط انتقال گاز به عراق، سکوهای نفتی بخشی از عسلویه توسط بیمه تجارت نو انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: سرعت پرداخت خسارت بیمه برای ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش کردیم که با استفاده از کارشناس های خبره و زبده بتوانیم در حوزه صنعت بیمه به سهم خودمان در بخش مدیریت ایمنی و ریسک تلاش کنیم و در این ارتباط واحد تولیدی که پوشش بیمه ای خود را به شرکت بیمه تجارت نو واگذار کند کارشناسان ایمنی و ریسک این شرکت به طور رایگان وضعیت ایمنی واحد مربوطه را بررسی می کنند.
عباس زادگان بیان کرد: حتی شرکت بیمه تجارت نو در تجهیزات شرایط ایمنی یک واحد تولیدی از منابع داخلی خود نیز بهره می برد تا بتواند حوزه ایمنی را در واحد تولیدی مورد قرارداد خود تامین کند.
وی تصریح کرد: بحث ایمنی و ریسک بسیار مورد توجه مسئولان بیمه تجارت نو قرار گرفته به طوری که نخستین شرکت ریسک و ایمنی کشور در حوزه ایمنی توسط شرکت بیمه تجارت نو به زودی راه اندازی می شود که این شرکت سرویس های ریسک و ایمنی در حوزه های انرژی و جلوگیری از کاهش تلفات را ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: درصدد واگذاری نمایندگی های این شرکت بیمه فعال در استان های کشور هستیم و در شمال غرب کشور نیز در شهرهای تبریز، زنجان و ارومیه نمایندگی بیمه راه اندازی شده و امروز نیز در استان اردبیل شروع به کار بیمه تجارت نو آغاز شده و به نمایندگی های فعال واگذار می شود.
در این جلسه مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، بهزاد اقبالی را بعنوان مسئول شعبه اردبیل معرفی کرد.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۱۰ ۲۰ ۵۷ ۰۶

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۱۰ ۲۰ ۵۷ ۰۹

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۱۰ ۲۰ ۵۷ ۰۷

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *