ناوگان امداد خودو سایپا نوسازی می شود

تصویر روز: امداد خودرو سایپا در آستانه طرح خدمات و امداد نوروز توسعه و نوسازی ناوگان امدادی را بر اساس نیاز مناطق مختلف در دستور کار قرارداد.

بهزاد پناهی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: براساس یک فرآیند جامع سه ساله توسعه و نوسازی ناوگان گروه خودروسازی سایپا، این شرکت برای ارائه خدمات بهتر و به روزتر در نظر دارد ناوگان امدادی خود را به روز نماید.

وی گفت: بحث تحول و ارتقای خدمات پس از فروش در کل کشور که توسط مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا مطرح گردیده است، سرلوحه کار امدادخودرو سایپا قرار گرفته و حمایت‌ها سبب شد بتوانیم فاز دوم توسعه و نوسازی ناوگان را با تحویل خودروهای امدادی شاهد باشیم.

پناهی افزود: بهبود کیفی و کمی ناوگان، نوسازی و تجهیز خودروها، آموزش فنی و عیب یابی خودروهای جدید به امدادگران پیش نیاز طرح های این شرکت از جمله طرح خدمات و امداد نوروز ۱۳۹۵ می باشد که با تحویل۳۶ دستگاه خودرو گام موثری در این راستا برداشته می شود.

خاطر نشان می شود بهسازی ناوگان امدادی گروه خودروسازی سایپا در راستای یک طرح سه ساله طبق برنامه زمانی انجام و در فاز اول ۵۵ دستگاه جدید در سال۱۳۹۳روانه ناوگان امدادی شده بودند.

گفتنی است شماره تلفن شبانه روزی ۰۹۶۵۵۰ گروه خودروسازی سایپا پاسخگوی هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *