jahangiri.2

اشتغال آفرینی؛ اولویت نخست دولت دوازدهم

تصویر روز: معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای قاطع به وزرای پیشنهادی و با تاکید بر اینکه اشتغال آفرینی اولویت نخست دولت دوازدهم خواهد بود، گفت: در نخستین جلسه هیئت دولت دوازدهم رئیس جمهور بر ایجاد اشتغال و مقابله با چالش بیکاری تاکید کرد.
به گزارش  صدا و سیما، اسحاق جهانگیری پس از جلسه هیئت دولت به خبرنگاران افزود: رئیس جمهور در این جلسه اولویت ها و برنامه های دولت جدید را که در مجلس نیز بر آنها تاکید کرده بود مجددا مورد بررسی قرار داد و از وزرا خواست در چارچوب آن، سیاست ها و برنامه های خود را عملیاتی کنند.
وی تصریح کرد: تامین منابع داخلی و خارجی و به صحنه آوردن امکانات داخلی در ایجاد اشتغال امری حیاتی است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در جلسه امروز منابع درآمدی و هزینه ای بودجه ۹۶ با حضور اعضای کابینه مجددا مورد بررسی قرار گرفت و منشور دولت تدبیر و امید نیز در ۱۴ بند قرائت شد.
جهانگیری افزود: مهم ترین موضوعی که در این منشور بر آن تاکید شده است حل مشکلات مردم و ترجیح منافع ملی بر مصالح شخصی و جناحی است.
وی با اشاره به تدابیر اتخاذشده در قبال تکانه های خارجی بر اقتصاد ایران بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: کاهش شدید بهای نفت در سال گذشته اثری در شاخص های اقتصادی و زندگی مردم نداشت که این موضوع ناشی از رویکرد دولت به اقتصاد مقاومتی بوده است.
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از نظر اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم به توفیق برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *